onsdag 10 december 2008

Testing, testing...

Det funkar... ?! Tack Malin, för hjälpen :D

Idag ska jag och sonen ta bussen in till stan, och gå på Mc Donalds :)

Kanske mamma blir lite mer populär...? (fick världens största bamsekram när jag berättade att vi ska åka buss..)

Annars e dt bara pappa som hägrar, m skoter, bilar, o allt grabb-göra... Mamma e ju så tråkig, som bara pysslar, sitter framför datorn, lagar mat.....som oftast inte e god..med massa grönsaker... blä!

Det måste nästan vara genetiskt, pojkar=bilar....

O dottern är en kopia av mig... tycker om att rita, pyssla, mysa, göra fint..byter kläder femton gånger om da'n (fast det la ju jag av med för 20 år sen :))

T om. sovvanorna har dom ärvt; sonen morgonpigg, som pappa, och dottern tvärtom, som mig :)

Tack för att du tittar in till mig!

Ha en bra dag!

Kramar/Hanna

13 kommentarer:

Anonym sa...

vilken fin blogg du har. :) Kram

♥ Fyra årstider sa...

Mc Donalds det skulle mina barn älska..Blir inte så ofta när man bor på landet.
Kram Lotta

Brunkullan sa...

Såklart du får:) Jag blir bara glad!

Länkar till dig jag också:)
Susanne

Lilla Blanka sa...

Hej Hanna!

Tack för besöket! Kul att du skapat en egen blogg, jag har scrollat igenom inläggen och det ser jättefint ut!

Självklart får du länka :)

Kram
Mia

Vitt och nött sa...

va mysigt ni verkar ha haft!
å vem vet, du kanske konkurerrar ut pappan ;)

Å ja håller me, va ä de killar å bilar!?

kram!

Anonym sa...

Hejsan!

Åhh vad du är duktigt, nog för att jag vet att du är kreativ men så här, grymt imponerad!!
Har nu laggt in din blogg i favoriter så det blir nog fler "tittar" här. Kul att läsa om er, själv så huserar jag ju mest på facebook så där får du läsa vad vi pysslar med. Tack för kommentaren av kortet, gulligt!!

Hoppas vi ses nått framöver, ha en mysig jul.

Kram Kram Biggan

P.S De där med son och pappa känner jag verkligen igen. Här är det bara bilar, tåg mm som gäller.

MiaMaria sa...

Hej!

Låter som en härlig dag!

KLart att du får länka..

ha´en bra dag!
MiaMaria

fyra vindar sa...

hej, hej! kul att hitta till dig!
ha en goe da!
/miss sophie

Unknown sa...

Hej Hej!
Javisst är de söta de små liven, ja mc donald är allt en höjdare. Vi kan inte äta någon hamburgare någon annanstans, för då undrar Ossian vart hans leksak är..hihi Kram Petra

Millas hem sa...

Hej!
En jättefin blogg hittade jag här genom en annan sida!
Kram C

Maria - Villa Krutbruket sa...

Ja men det är klart du får, jag har faktiskt lagt till dig hos mig utan att fråga dig =) Hoppas det är ok?...Kram

annashusidingtuna sa...

hihihi här är det likadant med vår son och dotter, förutom när jag väntade dottern då var jag bäst enligt sonen....
Kramar Anna

Vit Spets sa...

Jag förstår att Du blev poppis när Ni gick till Mc donalds... självklart är det OK att länka mig :)

Önskar Dig en trevlig kväll
//Siv