tisdag 2 december 2008

Julmarknad

Hittade några bilder på vår lilla julmarknad som vi hade förra helgen,
bilderna är knäppta strax före 'stängning'... en stor del av det jag hade är redan borta :S
mysigt



Sen till nånting helt annat.... Har sett olivträd hos många av er, får ni dom att överleva inne?? Jag har inte ens tordas prova...det har fått övervintra i källaren.
T.o.m. myrtenträdet har fått flytta ner till källaren över vintern.
Har ifs inte plats heller att ha dom inne nu, men är lite nyfiken om man FÅR dom att överleva...

Ha d gött!
Kram Hanna

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha! Jag trodde du har bloggat längre :-) Du har ju lite fler inlägg än mig. Hoppas du har en bra tisdagskväll!

Kramar om!

♥ Fyra årstider sa...

Jag har inte varit på någon julmarknad ännu, men det ska bli.
Kram Lotta

Compact Garden sa...

Julmarknaden såg ut att vara mysigare än Lisebergs...där är snön konstgjord/Anne

Skomakartummen sa...

Mmmm.. vad mysigt.. det är såå härligt med julmarknader. Kram sari

annashusidingtuna sa...

Vad mysigt med en julmarknad och snö på samma gång.
Gick försäljningen bra?
Ser väldigt mysigt ut i alla fall.
Har aldrig provat vare sig olivträd eller myrten så jag har tyvärr inga råd att ge dig där, hoppas att ngn vet.
Kram Anna

Maria-Isabel sa...

Åh, så mysigt med julmarknad, & vad många stämningsfulla prylar...
Välkommen till bloggvärlden från en annan nybliven bloggerska!

elin sa...

kommer det vara nån sånhär julmarknad i år oxå?? i såfall när och var?? är helt såld på din härliga blogg!!! kram elin från alnö

Hanna sa...

Hej Elin!
Ja, vi ska ha marknad i år med :)
Den 28/11 i Oxsta (mellan Bergsåker och Kovland)vilken tid vet jag inte än, men det talar jag om här på bloggen så fort jag vet.

Tackar, kul att du gillar min blogg :)

Kram Hanna