måndag 1 december 2008

1:a advent

Dottern fick den stora äran att tända det första ljuset igår morse...
Sen blev det lite pyssel ute....
.
en gran till dotterns rum

Mina julgrisar fick komma fram :)


Och så lite glögg o pepparkaka, såklart ...




-Kommer ni inte in snart?!

-------------------------------------------------------------


the Master bedroom



-----------------------------------------------------

pepparkaksbak








Pojkrummet...

behöver bygga ett garage??!




ja, bilar är det bästa som finns :D




flickrummet


Den färdigklädda granen... ser du den lilla granen i dockhuset? :)



Hann göra en sänggavel igår o...
Vi har nyss målat om & bytt golv härinne, tagit bort allt 'prinsess-tjafs'...
Fast byrån som skymtar till höger har jag inte hunnit måla än :S

Lite ny förvaring



Tack för titten!!
Kramar/ Hanna

5 kommentarer:

Vit Spets sa...

Hej Hanna!
Tack för kommentaren & välkommen till blogglivet - kan lova att Du snart blir bloggberoende :)

Fina bilder Du bjuder på
Ha en trevlig kväll
//Siv

Villa Tallbacken sa...

Hej och tack för titten! Här var det också mysigt och inspirerande, ska kika runt lite mer! Kram E

Vitt och nött sa...

hej å tack för titten hos mej!!
va fiiint du verkar ha de hemma! jättemysiga bilder du bjuder på idag!

får ja länka till dej från min blogg?

Kram!

Alexandra sa...

Åh vad mysigt ni verkar ha haft det första advent! Och vilka underbara bilder du bjuder på! Jag gillar verkligen grisarna!

Är det ok att jag länkar dig ifrån min blogg?

Kram Alexandra

Maria sa...

Vad mysigt ni ser ut att ha haft det i helgen! L's rum har definitivt blivit ett rum för en "större tjej", golvet var jättefint!
Oh VARIFRÅN är ljusslingan runt spegeln i sovrummet?! Ha-begär ;)