torsdag 4 december 2008

Hemma hos mig

Visar lite bilder på blommor.... hall och vardagsrum idag. Det är så svårt att få till nå bra bilder här i vintermörkret :(

Hyacinterna har snart blommat över... tur att jag har ett litet lager i kylen ;)

Vardagsrum


Ljusen på bordet har L stöpt :)




Bordet e fyndat på loppis.

Där bakom fåtöljen har jag alla mina inrednings/trädgårdstidningar... i fyra stora högar på golvet. Skulle behöva ett förråd till dom :S




Ängel från Sia.






Hall







Den här ängeln gjorde jag för ett par år sen.

Tack för att ni tittar in!
Skriv gärna en hälsning :)
Kram Hanna

6 kommentarer:

Vitt och nött sa...

men oj va fint du har det! bara älskade hängmattan (eller det kanske heter nått annat :) ) i ditt vardagsrum!! såg så himla mysigt ut!

å överallt fanns det saker ja gärna skulle kunna ta med mej hem ;)
himla fint har du iaf!!

KRAM

annashusidingtuna sa...

Vad fint du har i ditt hem!
Gillade allt du visade.
Kram Anna

♥ Fyra årstider sa...

Ville bara kika in och önska dig en skön helg ♥. Vad fint du har hemma Hanna..njuter.
Kram Lotta

Anonym sa...

Härliga bilder.
Lagom juligt och mycket mysigt.
Trevlig helg Kram kram

J sa...

Åh så fint du har det hemma! Din blogg var ny för mig, men läggs genast till till favoriterna!
Ha en skön helg!

Kram Johanna

Villa Tallbacken sa...

Å du har helt underbart fint hemma, me like!!! Kram E