tisdag 9 december 2008

Call me crazy...

...Men imorse tände jag o barnen ett ljus... för vår kära vovve Kid... som skulle fyllt tre år idag :(
Han finns inte längre hos oss...



Vi saknar han så..... :(
**********************************************************
Nog om det...

Det är en del som frågat mig vart jag fått tag på zink-sprayen...som jag pratade om i förra inlägget. Det är alltså nån slags rostbehandlings-tjosan..till bilar egentligen.
Hittade burken i garaget för ett tag sen; -"Zinkspray!! Vad e d??! Är d alltså ZINKspray??".... -"jag lånar den lite..."
Sen fick inte maken se den nå mer :D
Ja, ni förstår... jag älskar zinkprylar , hehe :)
Till saken... det finns att köpa på Biltema, bensinmackar, o så.
'Gubb-affärerna' kanske får lite mer kvinnliga kunder nu? Hihi


Här nedanför visar jag en av mina ljusbrickor, som jag försökt få nå bra kort på.....
Den här kakformen gillar jag. Ser ni monogrammet på den?
Tänkte först ha lite mossa på brickan o... men tyckte nästan att den blev snyggare 'svart-vit'

Hatar när bilderna blir så här gula... men här ser ni kronan, iaf.


Nä, nu mina kära vänner... får jag önska er alla en Härlig Tisdag!
Sonen sitter här i knät, o vill ha lite uppmärksamhet :)
Stora Kramar


Hanna

5 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Jag har något till dig på min blogg!
Kram Anna

Anonym sa...

klart man vill tända ett ljus för sin hund :) vad fina bilder du visar :) jag hittade lantlivreceptet i förra årets lantliv, en läsare efterfrågade det, så att det fanns bland de första sidorna.. toppengott :)

stor kram sara

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå,

Va bra för plånboken att klippa sig själv. Det har inte ens jag lyckats med fast jag är utbildad frisör i grunden =) Brukar färga själv och så men tycker det är ganska skönt att bara få håret tvättat av någon annan så det är värt det ibland faktiskt.. Lille vovven, va fin han var.. bara 3 år? så ung, vad tråkigt.. det där med zinkspray låter väldigt intressant =) Ha en trevlig kväll.. kram

Anneli sa...

Hej där!
vad mycket fint det fanns här...
Hit kommer jag igen...Tack för titten hos mig...
Sune brukar ha lite olika kreationer på sig som min kära dotter sätter på honom, sen går han där och mest tycker synd om sig själv, men han tar inte bort det...Suckar lite trött...
Kramar/Annelie

Vit Gladiolus sa...

Men vad bra med zinkspray, ja det är bäst "gubbaffärerna" passar sig nu för nu kommer hela bloggvärlden dit å köper zinkspray!!! hi hi hi
Kram