lördag 31 januari 2009

Tävling!



En del kanske gissade.... Ja, lottar ut det andra kuddfodralet jag sydde häromdagen : )
Materialet är 100% Linne, storleken på fodralet 39 x 60 cm. Band på ena sidan ( ikeas "långsmala" kuddar passar i )

Vill du vara med? Lämna en kommentar till det här inlägget och länka till mig med valfri bild, om du har en blogg. Om du inte har en blogg, kan du ändå vara med... klicka på namn/url och skriv en kommentar, tipsa gärna fler om tävlingen : )
Tävlingen pågår t om 28/2.
Lycka till!
Kramar / Hanna

144 kommentarer:

sockergryn och hemlikheter sa...

Vilken fin blogg du har! Jag hittade precis hit och kommer garanterat tillbaka!
Självklart vill jag vara med och tävla om ett sånt fint kuddfodral! Jag lånar en bild och länkar i högerspalten i min blogg. Nu håller jag tummarna...
Ha en trevlig helg!
Helena

annashusidingtuna sa...

jag vill vara med och tävla! Länkar i min högerkolum.
Kramar Anna

Compact Garden sa...

Ja!!!jag vill naturligtvis vara med i tävlingen på det fina kuddfodralet..lägger den på bloggen direkt Kram Anne

Britt sa...

Ja, jag vill va med, vet precis vart jag kan ha det örngottet! ;-)

Jag länkar.

Kram britt

Livingroom sa...

Deltar så gärnas i din utlottning. Länkar även med bild,
Lotta

Villa Carl Larsson sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om det supersnygga kuddfodralet!! :) Jag länkar också från min blogg.

Kram

Ingis sa...

Såklart jag vill vara med. Länkar till höger. Kram Ingis. Fortsatt trevlig helg.

Linneas Hjärtefröjd sa...

:) tack!
va skönt då, hoppas ni har en skön lördag! själv kom jag precis hem efter en fyndrunda... pust,hela dan har gått.. hihihi
ska sätta igång o måla lite nu..

vill gärna vara med i tävlingen!
länkar med en bild oxå..
kram linnea

Nettan sa...

Hejsan!! Såklart jag vill vara med i din utlottning oxå, å jag länkar!!
Kram Nettan

Mollymera sa...

Hejsan, jag vill var med i utlottningen av kuddfodralet du sytt. Idag när jag var i blommaffären stod jag och valde lökväxter det fanns inte någon med vita blommor. Efterso jag haft blå pärlhyacinter och blå krokus valde jag mini påskliljor. Nu när jag läste om dina vita pärhyacinter, tänker jag det är ju det jag vill ha!!!
Kram Christina

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå bruden!!

Tack för utmärkelsen, super roligt.. ska sätta mig och göra utmaningen ;)
Jaa du, nu börjar det faktiskt bli lite nervöst ska jag säga dig... sover som en gris men om dagarna far tankarna... en sån känsla när vi kom ut till huset igår kväll.. Först och främst var tanken:
"Jisses vad stort det är", andra tanken: "Vem tusan ska städa detta schabrak?" och tredje: WIIIIIIIIIIIII vilket hus ;)
hehe....
Vad gör ni ikväll?
Vi ska efter en dag med målning av virke sätta oss i soffan och mysa framför filmen " Den gröna milen"..Har du sett den? om inte, SE DEN!
Kramar på dig!

Eddan sa...

Vilket fint kuddfodral. Det vill jag gärna vara med och "slåss" om!

Länkar i min blogg!

Trevlig helg!

/Anette

Mia sa...

Vilket fint kuddfodral. Självklart vill jag också vara med. Länkar såklart hos mig också!

Kram Mia

Anneli sa...

Visst är jag jättegärna med på Tävling..
Länkar med bild hos mig
Kram/Annelie

Hem och Lycka sa...

Vilken fin blogg du har, hamnade här via en annan blogg. Är gärna med och tävlar och länkar i högerkanten hos mig.

Hoppas maken mår bättre! kram

Sofie sa...

Deltar gärna i tävlingen, och länkar självklart!

Sara sa...

Lämnar en kommentar och har såklart länkat i min blogg.

Addis och Leif sa...

Jag är gärna med och tävlar om det fina kuddfodralet! Har länkat från vår blogg Renen 15!

Mvh
/Addis

Blickwinkel sa...

jag vill vara med och tävla! Länkar i min blog.
Kram Esther

Lotta sa...

Hej,
hittade hit från hem och lycka.
Vill jättegärna vara med att vinna det fina kuddfodralet.
Länkar såklart.
Ha en skön söndag.
Hälsn. Lotta

Liljas Corner sa...

Vilken fin blogg du har! Vilken tur att du ordnade tävling så att jag hittade hit! Jag kommer garanterat tillbaka :)

Kuddfodralet är jättefint, det vill jag vinna! Jag länkar på min blogg.

Anonym sa...

Hej!
Kikar in här första gången! Vilken otroligt fin blogg! Mycket vackra och inspirerande bilder!

Kika gärna in hos mig! Självklart vill jag vara med och tävla om kuddfodralet!Länkar till dig!

Anonym sa...

Underbart kuddfodral! Är gärna med och tävlar. Har ingen blogg, men för ordet vidare via mail.

abackman66 at hotmail punkt com

Daniela sa...

Va fint! Jag vill också vara med och tävla. Länkar gör jag också :)

Villa Tallbacken sa...

Å vad fint du sytt!!! Klart man vill vara med och tävla! :-) Länkar... Kram E

felicia sa...

Heeeej !
Vilken fin blogg du har;d
Och jag måste ju bara vara med och tävla :)
Ska länka oxå.

Kommer definitivt kolla in igen :D

kram Felicia

Rester till middag sa...

Jättefin blogg du har!
Jag vill gärna vara med och tävla och jag länkar från min blogg.
Fortsatt trevlig söndag!

idémakeriet sa...

Hej Hanna,
Tack för dina snälla ord.
Vad härligt att titta runt här.
Jag gillade din krans som de tvättade rent, visst kan det bli fint med lite fusk från Ikea.
Ha det så gott resten av söndagen.
Kramar från Gerda

Anonym sa...

Självklart vill jag var med på din utlottning.... Vilken fin blogg du har ( har bara kikat på en del, ska fortsätta nu!)

Hit kommer jag fler gånger.
Kram Pernilla

Anonym sa...

Så glad jag är att jag hittade hit :)
Vilket fantastiskt vackert kuddfodral du har sytt!!!
Jag vill mer än gärna vara med och tävla om det och länkar på höger sida på min blogg.

Kram!

Anonym sa...

Vill jättegärna vara med och tävla! Fin blogg du har :)
Kram Frida

Inspiration i vitt sa...

Hej Hanna, så kul att du tittade in till mig och lämnade rara ord, jag blir så glad vet du.
Nu ska jag titta runt på din fina blogg och i ditt vackra hem, mysigt.
Och du verkar vara rackarns duktig på att sy oxå så det är klart jag är med i din tävling, kudden är jätte fin.
Jag länkar med bild såklart.
Kram på dig/Ingela.

Pyssel och Trams sa...

Jag vill också vara med och tävla!=)
Länkar i högerspalten på min blogg!

Mvh Anna

Anonym sa...

Såklart vill också jag vara med och tävla om det fina kuddfodralet. Vet precis vilket jag ska byta ut - om jag har så tur att jag vinner.

Har länkat här:

http://evamar.blogg.se/2009/february/kuddfodral-28-februari.html

Anonym sa...

Hej vill gärna vara med i din tävling..

mvh åsa

Sara sa...

Å så fin blogg! Klart jag vill tävla. Länkar!

Anonym sa...

Jag är gärna med :)

Anonym sa...

Hejsan!
Vad roligt med en ny bloggare...det är jag också.
Självklart vill jag vara med i din tävling och ha chans på det fina kuddöverdraget.
Jag länkar till min blogg.
Kram Carina i "Lilla vrån"

Anonym sa...

klart jag vill vara med och tävla. och jag har länkat.http://lindahallstensson.blogg.se/2009/february/vinn-kuddfodral.html

lottens vita och gröna sa...

oh hanna, vilket örngott, gotti gotti! länkar i min höger kolum och håller allt!!!! grattis till awarden! ha det gott, varmkram lotten

Bralliz sa...

Hej, jag är gärna med i utlottningen. Kuddfodralet var jätte snyggt. Länkar oxå
Kraam Alice

Wirha sa...

klart att jag vill vara med och tävla om det här fina kuddfodralet!

//Linda sa...

Jag vill gärna vara med, så snyggt kuddfodral, vad duktig du är, själv kan jag knappt sy en raksöm ;)
http://linblogg.blogspot.com/2009/02/kuddfodral.html

Elsa sa...

Gärna med...

Gillar din blog, ny bekant till mig.

Mvh
Elsa

Märta sa...

Vilket fint kuddfodral. Det vill jag gärna vara med och tävla om!
angsgard1@telia.com

Vitt och nött sa...

hej hanna!
hoppas helgen har varit bra!

självklart vill ja va me å tävla om de fiiina kuddfodralet! så snyggt!

ja länkar till tävlingen på min blogg!

ha de gott!
kram

Rhodin sa...

Kuddar kan man aldrig få för många av hävdar jag, speciellt inte när man bara har 2 stycken i soffan :o) Jag har länkat dig på min blogg och nu skall jag mysa runt bland alla dina fina bilder, ha det toppen. Mvh Terese

Ett skönare liv sa...

Aaa :) va gulligt, måste lägga till din fina blogg också!

letar efter lägenhet å här finns ju massa inrednings inspiration :)

ja är gärna med å tävlar, himla fint de va ! du e duktig du :)

kram nadja

Millan sa...

Sån fin kudde, jag vill gärna ha en chans att vinna den. Har länkat på min blogg

mariaemb. sa...

Hej, va kul att ha hittat hit! Jag vill såklart vara med i tävlingen om det fiina kuddfodralet. Självklart länkar jag från min blogg!

Varma hälsningar
Maria

Marie sa...

Vilken fn kudde du har sytt, vill gärna vara med i utlottningen av den. Länkar med bild på min blogg.

Ha en fortsatt trevlig måndag!

Anonym sa...

Hej Hanna! Vilken fin kudde du har fixat! Vill hemst gärna vara me på utlottningen.Kramar Lena Alfta

Olivia sa...

Hittade in till din fina blogg nu idag. Jag vill jätte gärna vara med och tävla. Jag tycker att linne är bland det härligaste tyg man kan sy med. Fodralet skulle passa perfect eftersom jag precis har varit på IKEA och köpt sådanna kuddar som du skriver om. Skulle jag ha turen att vinna så kan du medela mig genom att lämna en liten komentar på min blogg annars kan du också skicka ett litet mejl till mig : olivia.sundling@telia.com
Och självklart att jag länkar till tävlingen. Jag hoppas att du får en trevlig dag // O L I V I A

Maria renoverar sa...

Hej!
Oj, jag vill gärna vara med i din tävling. Kanske har man sån tur att man vinner.

Hälsnignar Maria
http://mariarenoverar.blogspot.com/

Heidi sa...

Hej
Vilken härlig blogg du har, jag har redan lagt in dig på favoritlistan!! Har länkat till din tävling från min sida.Kika in om du vill..
www.huldizvitadrom.blogspot.com
kram Heidi

Golden&Vitt sa...

Vilken härlig blogg du har, måste hit igen och kika runt bättre.

Vill så gärna vara med och tävla, länkar till dig oxå.

ha en bra dag/annika

r e b e c k a sa...

Så snygg kudde!
Jag vill gärna vara med och tävla och jag har länkat i min vänsterspalt.
Ha en skön kväll! :)

♥ Stines hverdag sa...

Kjempe fint putetrekk!
Jeg vil gjerne være med på trekningen og har lagt ut lenke på bloggen min.

Anonym sa...

Jag är med och tävlar, har länkat på min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2009/february/kuddfodral-2.html

info@annakarlsson.se

Tea Lady sa...

Åh så snygg kudde! Jag länkar från min blogg www.tefrossa.blogspot.com där jag även har en tävling!

Kram,
Lena

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar! Har tyvärr ingen blogg :(

Malin sa...

jag vill vara med och har länkat
http://glitterochstjarnljus.blogspot.com/2009/02/kuddfodral.html

Anonym sa...

Hejsan!
Tar gärna chansen att vinna.
Fin blogg och vilken fin vinst :-)

Hälsningar Ulrika i Sandviken

Unknown sa...

klart jag vill vara med och lägger även in en länk på min sida

Jessica sa...

Är självklart med i utlottningen av den fina kudden1 Har länkat hos mig också!
Kram
jessica

Anonym sa...

Jag är hemskt gärna med. fint örngott!

Vixen sa...

Vilket otroligt vackert hem ni har!!

Anonym sa...

jag är gärna med :)
J_e_n_n_y@hotmail.com

Jojo sa...

Hej!

Vad roligt! Jag är gärna med och tävlar! Har länkat dig på min sida..

Kram Jojo

Anonym sa...

Hej!

jag vill också vara med i utlottningen!! Underbar blogg du har!
Kramar Mia

Anonym sa...

Hej Hanna, självklart vill jag vara med och tävla och länkar gör jag. Ditt badrum blev ju kanon mysigt, vad du kan.
Kram Lotta

Titti sa...

Här är en till som gärna är med och tävlar..Länkar till dig från min blogg. Kram Titti

Hjärtat Mitt sa...

Jag är jättegärna med i din tävling om det fina kuddfodralet :)
Jag har länkat till dig.

Kram Mari i Marieholm

Anonym sa...

Hej! Jag blev helt kär i kuddfodralet som är helt ljuvligt! Jag håller precis på och fixar min soffa med kuddar så den ska bli lite härligt shabby chic! Denna kudde skulle passa perfekt i min soffa och bli pricken över i! Mvh Snusan

ANNIKA sa...

jättefint kuddfodral,passar perfekt i min soffa.
fint med banden på sidan!
gustafsson.57@hotmail.com

Lisa Marklund sa...

Så duktig du är, kuddfodralet är ju superfint. Klart jag vill vara med och tävla, jag lånar en bild och länkar till dig :-)
Kram Lisa

Interiörboden sa...

Hej!

Vilken fin blogg!
Jag lägger till dig i min blogg-lista direkt!

Och självklart vill jag vara med i din underbara tävling om detta kuddfodral!
JÄTTE FINT! Helt kär :)

Jag länkar såklart från min blogg, med bild.

Ha en jätte bra kväll.
Kram Sandra

Anonym sa...

Hej:)
Ooh jag vill gärna vara med:)
Länkar dig:)
Kramkram<3

Anonym sa...

Den var klassiskt snygg! Bra jobbat :D

Länkar under favoriter :)

Jessica sa...

Jag är gärna med och tävlar om det vackra kuddfodralet.

Länkar med bild från min blogg!

Må gott!
Kram
Jessica

Skogsdoft & havsbris sa...

Vilket fint kuddfodral, vill gärna vara med och tävla! Länkar!

Anonym sa...

Hej hej! Är gärna med i utlottningen av det fina örngottet. Kram Cajsa cclaesson@home.se

LillaLiten sa...

Hej vilka fina kuddfodral du syr!! Vill jätte gärna vinna!! Har länkat till på min blogg;

http://segtsomkolatavlar.blogspot.com/2009/02/tavling-avslut-28-feb.html

min mail om ifall att jag har turen med mig;-) skutten@yahoo.com

Villa nöystu sa...

Kuddfodralet är såå vackert, vad duktig du är, själv kan jag inte sy (men jag kan ju lära mig... hmm.. kanske). Jag vill vara med i din tävling och jag länkar från min blogg.
Kram Petra

...die Lise sa...

Hej,
vilken fin blog du har.. jag är en nybörjare och vill gärna vara med i tävlingen. Jag har länkat till dig.
Ha det så bra
Kram, lisett

Anonym sa...

Åhh !!! den skulle passa så bra så på soffan i köket ..Den som ändå kunde sy så fint ..Håller tummarna å hoppas på turen ..
Ha det bäst !!!kramen Helen

Ps om jag skulle vinna så är min mejladress ;) : kossabu@yahoo.se Ds

Ann sa...

Hejsan.. Vad kul med lite tävling. Jag är jätte gärna med i tävlingen, och så har jag länkat till dig på min blogg.

Mvh Ann

Heidi sa...

Hej!
ÅH va fiint!!
Jag är med och tävlar!
Har länkat på min blogg
http://vittsomsockertavlar.blogspot.com/

h_ylisirkka@hotmail.com

Anonym sa...

Åh vilken fin sida jag hittade här hos dig.
Jag vill gärna vara med och tävla om ett kuddfodral.
Jag har lånat din bild och länkat.

Kram Sofia

Ann-Charlott sa...

Tjena! Jätte gärna att vara med och tävla! Har länkat båda med bild på dig till min blogg! Spännade och jättefint du gjort kudde!
Mvh Lotta

Anonym sa...

Heippa hei!

Osallistua haluan minäkin :)
Kiva, kun saa kommentoida myös suomeksi, ruotsini on hieman ruosteessa. Onneksi jotain silti osaan, niin saan luettua ihanaa blogiasi :)

Anski

Anonym sa...

Hej
Första gången jag är in på din blogg, Hanna, o den va verkligen mysig. Blir glad i hjärtat :-) Tyvärr har jag inte någon egen blogg, men läser o tittar gärna i andras :-) Håller tummarna för kuddfodralet.
Ha en skön o trevlig helg !
Kram Kicki

Anonym sa...

Hej.
Första gången jag tittar in här och jag kommer garanterat tillbaka. Mysig blogg med massa inspiration.
Tävla vill jag oxå.Har ingen blogg själv: majsan12345@hotmail.com

Vardagens guldkorn sa...

Tjusigt! Vill gärna vara med, länkar från min blogg så klart! /Linda

Cazandra sa...

Hej! Å vilken fin blogg jag hittade här, dig kommer jag absolut att besöka - många gånger :) Länkar dig från min sida!!

Klart jag vill va med i tävlingen, vilket fint kuddfodral!! Länkar även tävlingen från min blogg!

Ha en mysig helg och kika gärna in till mig!!

Kram Cazandra (galen i vitt)

Anonym sa...

Hej.
Vilken bedårande kudde,
självklart vill jag delta
i utlottningen.
Christina P.

Linda sa...

så vackert kuddfodral!

http://lindisentavlar.blogspot.com/2009/02/kuddfodral.html

Anonym sa...

Oh vad fint kuddfodral!!! Jag vill va me & tävla.

Kram Annika
annikafornstedt@hotmail.com

Anonym sa...

Tänk vad många duktiga brudar det finns.Själv har jag börjat på sykurs för att kunna sy allt jag vill ha,HMM får väl vara glad för det lilla knåp jag kan få till.Jag hoppas naturligtvis jag blir den lycklige Kram

VI PÅ ÅSEN sa...

Vill gärna vinna det fina kuddfodralet, länkar hit!

Anonym sa...

Klart att jag vill vara med..

Länkar på min sida.!

heavenandearth sa...

Hej!

Jag vill vara med!! Självklart!
Du har sytt så fint!

Länkar!

Kram! Iréne

FåFängans Hem sa...

Hej !

jag är med och tävlar!

kram kram Anna

Linda sa...

Ja men det är väl klart att jag vill vara med och tävla. Alldeles underbart vackert kuddfodral =)

Länkar givetvis med bild på min blogg =)

Jag har också en tävling du kanske vill vara med i?

// Linda

Två hjärtan sa...

Hej!
Vilket fint kuddfodral du har sytt, är gärna med och tävlar om det. Har länkat till tävlingen på min sida.
/AK

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Nina sa...

Hej!!
Vilken fin kudde. Jag är jätte gärna med & tävlar, man kanske har tur.
Jag länkar till tävlingen.
Kramar =)

Anonym sa...

Hej. Vill gärna vara med och tävla om kudden/Babsan /mailadressw:babsan.22@hotmail.com

Vickans vita ting sa...

Hej! Åh så fint kuddfodral du har tillverkat.. Tänk om jag också hade de anlagen... Länkar till din blogg med den fina bilden på kudden på min högersida i bloggen..
Håller tummarna :)Kram Viktoria

Jolies mamma sa...

Hejsan!
vill gärna vara med och "slåss" om din fina kudde. Du har en trevlig och mysig blogg.
Länkar till min blogg.
Kram Mona
joliemamma.blogspot.com

Marie//Tekla Maräng sa...

Vill gärna vara med att försöka vinna det fina kuddfodralet som skulle passa fint i min kökssoffa med fårskinnsfällar.
Ja, jag hoppas på tur och länkar givetvis.
Du är varmt välkommen att titta in till mig om du har tid och lust.
Ha det gott Marie

Cajsas Faster sa...

Hej, vilken fin blogg, vill gärna vara med och tävla. Har ingen blogg...// Mary
bergadrottningen@hotmail.com

Elina sa...

Jag har länkat med bild från min blogg och hoppas på tur. Tack för vinstchansen!

Anonym sa...

Vilket fint kuddfodral, jag vill gärna vara med i utlottningen.

Maria sa...

Vilken fin blogg! Jag vill gärna vara med och tävla! Lägger en länk till höger på min blogg.

MammasBönor sa...

Hej!
Klart jag vill ha möjlighgeten att vinna ett kuddfodral!!
Jag lägger in en länk på min Blogg:-)
Jag har precis upptäckt denna härliga stil och försöker nu börja "förvandlingen" i mitt hem.
Ha en Trevlig Dag!

Anonym sa...

Jag vill också vara med i tävlingen.
En inspirerande blogg du har! :)

Lena sa...

Halloj!! Här kommer det en till som väldigt gärna vill vara med och tävla!! Det är så kul att hitta nya och inspirerande bloggar!! Det är länkat och klart inne hos mig i vänsterspalt!! Ha det bra!! // Anna

Malin sa...

Hej Hanna!
Jag är jättegärna med & länkar såklart från nya bloggen!
Kram Malin

Kerstin sa...

Oh, jag vill gärna vara med och tävla! Kika gärna in hos mig och var med i min lilla tävling!

Kramar Kerstin

Anonym sa...

Jag är med!!!!
Har länkat!

http://missdoe.blogg.se/2009/february/tavling-kuddfodral.html#trackback

White cotton grass sa...

Jag är gärna med!
Länkar hos mig

Lotta-livets väv sa...

Många vill vinna ditt fina kuddfodral, Så även jag. Länkar på min blogg så klart!

Me and you sa...

Jag vill gärna vara med i din tävling. Länkar från mig.

/Sofie

Nilla sa...

Vill gärna vara med i utlottningen av kuddfodralet //Nilla

Gillberg sa...

Snacka om hantverk!
Jag skulle gärna vilja vara med i utlottningen!
Jag länkar med Din fina bild på min blogg!

Mvh Ellinor på Gillberg

Samlerskan sa...

Vilket fint kuddfodral! Det vill jag vara med och tävla om förstås. Har länkat från min blogg.

Sabina sa...

Jag vill gärna vara med i tävlingen om detta fina kuddfodral!!!
Länkar till din blogg.
Sabina

maxell sa...

Stilrent och sobert med karaktär. Det gillar jag. :)

Jag är gärna med och chansar och länkar från min blogg.

belly sa...

Your blog is so wonderful and I really love the pictures! The cushion is so beautiful I have to try it.
I will link you at my blog.

Kram Kristin

Hagagård sa...

Jag vill gärna vara med på utlottningen av din fina kudde.
Mysig blogg du har.
m.v.h:Helen

Hulda sa...

Jag vill självklart vara med i utlottningen. Du ar en jättefin blogg, titta gärna in hos mig, jag uppdaterar inte så ofta men ändå: http://mellanhultet.blogspot.com

Anonym sa...

Klart jag vill vara med och tävla! nobnala@hotmail.com

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med! hittade nyss hititll din blogg o gillar den skarpt redan! :0)hanna.e.andersson@telia.com

Cilla sa...

Tittar för första gången in hos dig & såg ditt ljuvliga kuddfodral.. Jag vill gärna vara med & tävla & länkar genast hos mig.. (där även jag har en tävlign,hjärtligt välkommen in :0)
Mvh Cecilia

Martina sa...

Hej! Självklart vill jag vara med i denna tävling! Jag vet precis var ett så fint kuddfodral skulle passa hos mig!

Kram Martina

Viveka i Bläckhornet sa...

Men åhhh vilken fin kudde du lottar ut. Och så duktig du är på att sy. Den vill jag jättegärna vinna så nu håller jag tummar och tår :)
Självklart länkar jag till min blogg.

Ha en fin dag

kram Viveka

Ett hus vid en å sa...

Verkligen fint kuddfodral dy sytt! Vill gärna vinna så nu håller jag tummarna för nybörjartur... Länkar förstås med bild

hälsningar Kicki

PÄRLOR av SKROT sa...

hejsan!! Jag är gärna med och tävlar om ett så fint kuddfodral:))
Jag länkar från min blogg

Kram Sussie

Anonym sa...

Jag är jättegärna med och tävlar - det är jättevackert och du är väldigt duktigt. Tyget den är sydd i är också underbar.

Min mail är fotogenisk@hotmail.com

Hanna sa...

Rose-Marie
mailto:rlyckebrant_lindqvist@hotmail.com

Anonym sa...

Vilket ljuvligt kuddfodral - hade passat perfekt till min nya säng som jag just beställt...hoppas på tur
krabbe@home.se

VILLA MOA sa...

Men är visst ute i sista stund kan man säga, men blev så förälskad i den fina kudden, som verkligen skulle passa här hemma hos mig i min soffa.

Länkar självklart!

Fin blogg, kommer gärna igen!

Kram Nettan

Anonym sa...

Thаnks fοr fіnаlly wrіtіng аbоut > "T�vling !" < Liked it!
Also visit my webpage Ebusinessopportunities.net