torsdag 25 december 2008

God Fortsättning !!

Ja, nu sitter jag här..proppmätt av all julmat... Hinner inte ens bli hungrig mellan varven, men nog får man i sig en massa gott ändå :D Som tur är, har vi varit till pulkabacken både igår, och idag...
Återstår o se om jag kommer i nyårsblåsan sen ??!

Gillar den här bilden, från Rachel Ashwell.
Skulle vilja ha en sån säng...nånstans. Fick faktiskt idén till våran sänggavel från nätet...(Den va brunbetsad, innan den målades vit.)
Och golvpuffen....har en sån, men den e brun... kan man måla läder???

Lite udda soffbord, snyggt!

Samma hallmöbel i olika miljöer...fint fint fint

Tre nedersta bilderna : Pottery Barn
Nu ska jag nog lägga mig och läsa Vakre Hjem & Interiör.. Och inspireras ännu mera :D
Hoppas ni har det bra, ut i stugorna... Med en massa god mat, i goda vänners lag, och julmys!
Jag önskar er God Fortsättning
Kramar / Hanna

3 kommentarer:

Jessica sa...

Hej Hanna,
det var ett tag sen jag var inne hos dig, men nu har jag läst/tittat ikapp..
Vilken jättemysig blogg du har, med superfina bilder!
Hoppas ok att jag länkar dig i min blogg?!
Må gott,
Kram
Jessica

LantlivsAnette sa...

Åhhh vilka fina bilder...
Jag vill önska dig en fin annadag jul...
Kraam Anette

Gårdsromantik sa...

Men så läckra soffbord! Vi som behöcer ett nytt!!! Tål att fundera på.

God fortsättning!

Kram Maud