torsdag 11 december 2008

A girls best friend...

..är väl en varm kamin ?! Hehe, kanske inte, men det e inte helt fel o kunna elda iallafall, både för mys, och värme :D
Sen är det ju ett plus om man har gjort ren luckan, så man kan se elden, haha...
Den här pjäsen fick vi med huset... det är typ det enda som är kvar, av gamla 'inredningen'.
Allt annat (nästan) är utbytt, renoverat... Som sagt, källaren nästa :P



Lite godis till er, alla godingar :D
Kul att ni tittar in till mig :)


KRAMAR!
Hanna

10 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hej Hanna!

Vilka underbart härligt stämninsfulla bilder du bjuder på...

Nu måste jag också ta fram granen...de får bli till helgen!

Grattis till dina besökare!!

Ha´det så gott denna helg!
MiaMaria

LOPPISLIV sa...

Godmorgon Hanna! Vad roligt att du hittade till mig, för nu hittade jag ju till dig :-) Ohh så fint du julpyntat redan. Kaminen ser jättefin ut, en sån vill vi också ha här i vårt hus för både värme och mys...Ha en härlig helg. Kraam Paula (PS: Helt ok att länka, Nu ska jag kolla lite till på din blogg, ser så himla mysigt ut )

Anonym sa...

Hej Hanna!! Mys ,mys man blir såå glad av att titta på dina underbara bilder!Härligt att ha en kamin att sitta vid.Ha en härlig helg! Kram från Lena som sitter och tittar ut på ett snölandskap,härligt

My White Cottage sa...

Åh, du har redan klätt granen ser jag - härligt! Det ska vi göra imorgon, jag längtar!!! Er kamin är jättefin, en sån skulle inte jag tacka nej till! Det är verkligen en stämningshöjare!

Kram från Jenny

PS. Nu finns en länk hos mig till snöflingorna! :)

Millas hem sa...

Hejsan!
Jag länkar gärna tillbaka till din fina blogg!
Du har pyntat så himla fint!

Kram Camilla

Malin sa...

Hej!
Jättefina bilder.
Du verkar ha en sån fin julgransmatta! Jag måste ta och fixa en ny, min hund har kissat på vår nu tre gånger så den fick jag slänga :( Vi har ju ett träd inne så där får man väl kissa tänkte han väl ...
Kramar Malin

annashusidingtuna sa...

Ferrero rocher är så gott!!!!!
Mysiga strutar du gjort till dem.
Ha en fin lucia helg!
Kram Anna

Compact Garden sa...

Nu måste granen tas in, det ser ju jättemysigt ut/Anne

Efter behag sa...

Trevlig uppläggning av julgodis med granris och strutar, mycket vackert.

Hälsningar Ann-Louise

Anonym sa...

Hej! :-)
Jag håller i en tävling på min blogg just nu med en riktigt fin julklapp som pris! Kika in för mer info om hur du tävlar!

Hälsningar,
Jennie
www.kalasgott.blogg.se