torsdag 22 april 2010

Utekök

..

.

Godmorgon!! Nu är utesäsongen igång! Jag har rensat bort vintern från uteköket... :P

Har lust att fixa till lite nytt, skulle bla. vilja ha en knoppbräda under lådorna på väggen! Ska man ge sig på att snickra själv!?! Sen drömmer jag även om ett nytt utekök, ute vid grillplatsen... under pergolan. Där har vår murade grill snart gjort sitt... dags att hitta på något nytt :)

.


. .
Tack igen för era kommentarer! Ni är så goa, kram på er allihopa :) .
.
Ha en bra dag!
Kram ♥♥♥ Hanna

26 kommentarer:

Syster vit sa...

Vad smart att sätta lådorna så på väggen. Det ser såå härligt ut, när är fikat klart? ;-).
Kram Liselott.

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jisses vad fint du har det! Utekök är såå charmigt..

Jag skulle vilja få tag i såna där lådor som du har som "hyllor", har en men vill ha flera.

Gör du idag? KRAM!

fröken knopp sa...

Så otroligt fint Hanna!!!

Här finns en dröm om ett utekök i sommar..vi får väl se hur mycket som hinns med!! :)

Hade i allafall inte tackat nej till ditt underbara!! Tihi..

Varmaste kramarna Elin

Annika Christensen sa...

Du är så himla duktig på att fix till det fint.
Det är med glädje jag tittar in här hos dig.
Borde göra det oftare.
Ha en bra dag
Annika

Tina sa...

Wow, stilig utekjøkken. Å slike kasser som du har oppe på veggen har jeg jo to av, dette var jo en super ide, få dem opp på veggen ja! Rålekkert spør du meg! Flink du er!

Anita sa...

Utekjøkkenet ditt er bare sååå fint!
Koselig og landlig!

Made by antiann sa...

Hej!

Ja, jag hoppas det blir snyggt med ett litet rosa Mårbacka-träd. Det är lite knöligt att håla det rakt, men blir det lite knotigt så är det ju också charmigt. :)

Din blogg är så trevlig, jag la in den under "bloggar jag följer" hos mig. :)

Tack för ditt svar!

/Annelie

ZuLe sa...

Lovely pictures, have a nice day! Zuzana

Anonym sa...

Hej Hanna
Vilken fin utekök du har gjort! så fint med lådorna på väggen. Själv har jag sådana lådor som nattduksbord vi sängen.
Ha en bra dag
Kram Nina

Beate sa...

Det var skikkelig bra tips å ha de boksene på veggen! Det tipset kopierer jeg..:-) Ha en skjønn dag!! Her stråler solen og det er deilig!

Nyanser av vitt sa...

Så fint och så charmigt vännen
Sköt om dig
kram Agneta

Godastunder-tokigaidéer sa...

Hej Hanna,
Jag är helt förälskad i ditt fina utonhus kök, det är vackert som det är. Vi går i tankarna på att ordna något på vår uteplats men vet inte riktigt vad än.

Ha det gott
Kram Anna

Jessica sa...

Hej,
det ser så mysigt ut vid ditt utekök! Snyggt med de där hyllorna på väggen!
Fina bilder på din Pelargonplantering också! Du är duktig!

Må gott,
kram
Jessica

Maria - Villa Krutbruket sa...

Visst, var den snygg. Altanen!
Skulle hemskt gärna vilja ha en "upphöjd" altan med trapp ner men det går inte, för vår kommer jäms med gräset :( Men, men man kan inte få allt här i livet!

Nu blir det en kopp kaffe!
Krya på er! Kramar!

Nilla sa...

Åh, vad jag blir inspirerad.
Bara tiden som inte räcker till allt.
HOppas det blir en ny utemöbel i helgen.
Så får vi börja den vägen.

// Nilla

Sussi sa...

Härligt med ett utekök...blir så inspirerad att försöka fixa ett här hemma när jag ser dina bilder! Tack för inspirationen!

Kram
Sussi

Marie//Tekla Maräng sa...

Så fint utekök du har, man vill ju bara tid och fixa med mat.
Blir nog bra med en knoppbräda under och det tror jag nog att du kan göra en själv.
Ha det gott:)

IKT i min vardag sa...

Jättefint utekök du har. Härligt det måste vara att få stå där och låtsas att man är Leila :)


Kram Linda

Vita Falkens Lantliv sa...

Såå mysigt utekök!!! Du är ju så fantastiskt duktig, om jag var hälften så bra hade jag varit glad:)
Ha en skön kväll!
Kram Susanne

Unknown sa...

Mysigt det ser ut, kanske skulle göra min utebänk på verandan som ett litet utekök...
Kram Anna

Karin - Mina Rum sa...

Så mysigt att utesäsongen börjar komma igång på allvar. Jag tycker förresten absolut att du ska göra en egen knoppbräda. Då blir den ju helt unik.
Kram!

Vera Folly sa...

Achei linda essa idéia!!
Se colocada do lado de uma churrasqueira vai ficar perfeito. Bjs

Monica fra Koseleg sa...

Så koselig med de gamle trekassene hengt opp som hyller! Den ideen likte jeg! Kjempeflott Hanna!

bakom berget sa...

Så himla fint det blev! Jättebra idè med lådorna på väggen.
Önskar dig en skön helg! Kram.

Minna Mercke Schmidt sa...

Underbart vackert, mysigt och precis i min smak! Tack för en härlig sommarkänsla och fågelkvittret :) /Minna :)

Hem och Lycka sa...

Åå så fint!

kram Mia