torsdag 22 november 2012

Julstök



Det har gått länge sen senaste inlägget, jag börjar nästan få lite blogg-abstinens.. så jag slänger in en snabb uppdatering här, med en bild jag visat förr :)
Förra helgen sparkade jag igång julstädningen härhemma, med fönsterputsning och allt.. Skönt att ha huset rent när när julpyntet ska fram. Jullådan har nu fått komma ner från vinden. Och jag har så smått börjat ta fram stjärnor, ljusslingor medmera. Tomtarna fick stanna kvar i lådan i år, igen.
Lite julbak ska jag nog börja med nu till helgen. Och något blogginlägg hoppas jag även hinna med... eller vad tycker ni? :)

Tack för alla era gulliga kommentarer! De värmer verkligen i vinterkylan ...ja eller höstrusket snarare, får vi nån vinter i år tro!?

Ha d gott!
Kram ♥♥♥ Hanna



3 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Ah, lite kottar måste jag plocka innan det kommer snö!!! Vad fint det var med ljusen och kottarna du visar!! Kram!

All Seasons sa...

Time is going very quickly to the Christmas...
Have a lovely weekend Hanna
Hugs,
Patricia

Min-Hus sa...

...beautifull!!!

Hugs Anja