torsdag 8 november 2012

sladdlampa


Hej, nu var det ett tag sen igen! Det har varit lite trassligt med internetuppkoppling härhemma, men vi har fiber på g iallafall! Detta inlägg har jag haft halvfärdigt några dagar.. nu äntligen kommer jag åt internet så jag kan blogga, haha!



Jag har hittat en plats åt sladdlampan! ..satte en 15-wattare i den, så blev det riktigt mysig belysning i gästrummet. Jag hängde den på en gammal knoppbräda som vi satte upp ovanför fästmanssoffan.
Sladdlampan har maken haft i garaget, han tyckte den hade gjort sitt så han tänkte slänga den för nåt år sen ...men nä, den tog jag reda på! ..och sen dess har den legat i skrubben i väntan på bättre tider :)

Några bilder från vårt ena gästrum i källarmörkret.. där sladdlampan nu hänger ;



hängde dit draperier av linnetyg så gästerna kan stänga till lite om sig ..

tapeten heter Ranold grå och är från Sandberg


Ha d gott!
Kram ♥♥♥ Hanna
.
.

4 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Jag satt och kollade runt på Tradera och ser precis en sån där lampa. Frågar sambon om vi inte har nån i förrådet.. han SKRATTAR.. förstår sig med andra ord INTE på inredning. Haha!!
Snyggt tycker jag!! Kram!

♥ Erican Vaaleita Unelmia ♥ sa...

Halloj vännen!
Ganska häftigt med sladdlampan hängande så där :)
Ha det gott.
Haleja, Erica :)

Villa Vinkelhaken sa...

Häftigt! :)

Trevlig helg!
Kram Jenny

Anonym sa...

Wow............
//Kram Annmi