söndag 5 april 2009

My little pensy

Tusen tack för alla gratulationer !!! Bamsekramar vill jag ge till er allihop !!
Jag lyser med min frånvaron på kommentarfronten : ( Förlåt, tiden räcker inte alltid till.
Till veckan börjar jag jobba... får se hur ofta jag hinner göra inlägg då... Risken är att det blir en hel del trädgårdsinlägg ; )

I helgen har jag och maken haft barnfritt : D
Vi passade på att njuta av "ledigheten"... Middag på restaurang... Bio... En cider/öl här o där... Sov länge på morgon... 'hotellfrukost' i tv-soffan... Shopping...Grillade, så klart ; )
Såå skönt! Det är nog första gången vi haft en hel helg för oss själva !? ...sen vi fick barn, alltså : )
Men skönt ändå att få hem kottarna idag : D


Fyndade en järnurna i helgen... shit va glad jag blev! Hoppade jämnfota när jag såg priset, hehe...
En liten pensé fick det bli till : )
Så det blev lite vårfint på bron...
.



Smågranarna som jag hade på bron plockade jag bort... Det var väl på tiden : P
Så nu står hinkarna och väntar på något annat fint...



Här är våran fina hyresgäst... Kiva. Hon bor hos oss nu i två veckor : )

Ha det gott kära vänner!!! Ta hand om er!
Kramar / Hanna

7 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Hej!
Kul när man fyndar sådär!!!
Lycka till på jobbet nästa vecka.
Kram Anna

Det vita dårhuset sa...

Halloj Hanna!
Skitsnygg kruka =O)!
Och jag bara älskar aniktet på scäfrar! (stava jag rätt?) fniss***

Ha det gott och lycka till med att börja jobba!
Kram Erika

Marina sa...

Nu var det ett tag sedan jag tittade in här. Tiden räcker itne nu när jag är så mycket ute i trädgården.
Fina penséer!

Anneli sa...

Mycket fina bilder du visar...
Kram
Annelie

Anne sa...

Fin kruka!
Man blir alltid lika barnsligt glad när man gör fynd!

LÅter som ni haft det härligt i helgen :)

Kram Anne

Gårdsromantik sa...

Vilketfynd och grattis i efterskott!

Kika gärna in till mig - jag har en tävling på gång.

Kram Maud

Marie sa...

Hej Hanna!
Vilken fin kruka! Är också sugen på att göra fint ute men klarar sej verkligen blommorna?
Lycka till på det nya(?)jobbet!

Kramar Marie