måndag 18 september 2017

höstmys i trädgården



Jag och Bosse väntar på mörkrets infall…


Hösten är här, dagarna blir kortare ..vad fort det blir mörkt om kvällarna nu.

I helgen blev det lite höstfix här hemma, plockade krusbär och äpplen, kokade saft, tömde poolen osv ..och myste med brasa och tända ljus vid skymningen.
Provade vår nya spotlight, en pollare från Markslöjd, som jag stoppat i rabatten mitt på gården.
Rabatten som varit så mörk förut blev "levande" med lite belysning, riktigt mysigt.











..men dra mig baklänges, jag hör julmusik ...någon längtar till jul härhemma!
Första gången det inte är jag som spelar julmusik "för tidigt" ..någon är lik sin mor, haha! Fast jag brukar nog vänta till oktober, november iallafall va…? hmm



Ha d gott!
Kram  Hanna



1 kommentar:

Anonym sa...

Så mysigt det ser ut, hösten är en härlig tid.
Birgitta