tisdag 16 oktober 2012

badrum ~ bastu ~ spa


Välkommen till vårt sauna - spa!
..som jag tydligen inte visat nånting ifrån på över ett år.
Fortfarande är det en del smådetaljer som saknas och ska fixas till, som t ex belysning i taket, och mer målarfärg behövs på nåt ställe...
Apropå smådetaljer... jag satt och tittade igenom K-rauta's badrums-sida och hittade högtalare för bastun. Va... lyxigt värre! Relaxa i bastun med skön spa-musik i högtalarna... Å så trevligt!


Nåja, här kommer lite bilder från badrummet.. som det ser ut idag :)




resten av badrummet tar vi en annan gång...

Ha d gott!
Kram ♥♥♥ Hanna
.
.

11 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Men jösses! vilket härligt tillhåll! underbart fint! Kram!

Frida sa...

Wow, vad snyggt!

Tinas bo sa...

Ser superhärligt ut!!
Jättesnyggt... :)

Kram Tina

Villa Björkenäs Backen sa...

God natt ! :)

Oj oj så fint ! Hörligt med riktigt spa.
Just nu saknar jag enorm mycket bastu.
Jobbar i natt och då brukar man vara rätt så frysen ;)

Vi ska också ha bastu. Den hoppas jag att få klart till påsk.
Vad har ni för panel i er bastu?
Vore inte fel att ha högtalare ;)

Så fint ni har ! Fint med sjöstens golvet med. Allt !

Ha en fin fortsättning på veckan!

Kramar Sirpa

Clara Malvina sa...

Åh såå fint och mysigt!! Vem vill inte ha en sådan fin spa-avdelning hemma dit man kan gå ofta när man vill relaxa lite?!! Jättefint =)

Kram på dig!

Min-Hus sa...

....your bathroom is very nice!!!


Hugs Anja

Christina sa...

Vilket fint spa! Måste vara mysigt att sitta där när vinden viner runt knuten!Hälsningar Lila-Christina

Kickan Style sa...

Wow vilket badrum, väldigt mysigt!!

Kram Kristina

StrandviksVillan sa...

Vilket njutningsrum!! Jättefint!
Är jättenöjd med vår bastu som blev klar i våras, det är sån avkoppling att sitta där och särskilt nu på hösten när man får tina upp där inne ;) Högtalare har jag också sett, skulle inte va så dumt!
Tyvärr är vårt duschrum utanför bastun så litet och nåt omklädningsrum har vi inte, bara tvättstugan utanför, men en vacker dag får jag väl ta och piffa upp den.

Bettan sa...

Det här tar jag med mig som inspiration till maken på stört!! För så här vill jag ha det!!! :))

Kram Bettan

Rut och Signe sa...

Där skulla man kunna tänka sig spa hur länge som helst. Jättefint!

Ha det gott, Marie