tisdag 14 december 2010

Under julgranen



Testing testing... Nu har jag lyckats lägga in bilderna bredvid varann. Och uppdaterad redigerare provar jag på igen, får se om det blir bättre denna gång. Förra gången (i somras) när jag provade det så gillade jag det inte alls. Men nu är ju hela bloggen förändrad, så det är bara att köra på :)

Under, eller bredvid granen har jag den härliga renfällen som vi köpte i fjällen i somras... Vi verkar ha fått tag på en som inte fäller, lycka! För jag vill verkligen ha den inne!
...en korg med kottar, ett par lyktor och två kuddar med nysydda fodral i linnetyg. Istället för en vanlig julgransmatta har jag en vit fleecefilt. Och istället för julgransfot så står granen i en gammal zinkhink ;)



I nästa inlägg berättar jag vilka som vunnit i tävlingen!

Ha d gott!
Kram ♥♥♥ Hanna

14 kommentarer:

Nilla sa...

Vad mysigt du gjort vid din gran.

Ha de bäst !!
Nilla

Marie//Tekla Maräng sa...

Vilket härligt inlägg där under granen.
så fin gran du har fått tag på. själv letar jag med ljus och lykta efter en något mindre gran...
Ha det gott:)

fröken knopp sa...

Ack så vackert Hanna!!!!

Varmaste Kramarna Elin

Zinkhjärtat ♥ sa...

Vilken fin gran du har!

Jag funderade också på att sätta granen i en zinkhink i år. Får se om det funkar med min hink....

Stor Kram Annelie ♥

alegni sa...

åh, så mysigt ni har det runt granen. julstämning på hög nivå!
kram
ingela

Älskade pion sa...

Vad fint du har gjort det,underbara bilder.Kram Ulrika

skogslunden sa...

Åh, vilken fin julgran!

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej Hanna!

Så mysigt du har det och vilken fin gran. Jag har också ett renskinn men mitt fäller som tusan:( Så kul att inte ditt gör det!
Men hur har du fäst din gran i hinken? För jag hade gärna haft min i en balja men vet inte hur jag ska få det stadigt, foten är ju för stor för att den ska få plats i.

Kram Susanne

Hemma hos Märtha sa...

Hejsan Hanna!
Vilken söt gran! Jättefint med zinkhinken och tyghjärtan!!

Kram
Anne-Lie

Nyanser av vitt sa...

Vad fint du gjort.
Kram Agneta

Vardag och flärd sa...

Grattis till att du lyckats med bilderna! Jag har inte ens försökt än.
Och fint har du som vanligt!
Kram Eva

Ljuva Drömmar sa...

Vad mysigt du har det vid din gran. Mycket snygga saker, gillar speciellt att ställa granen i en hink. Hur får du den att stå rakt och still. Ja ghar löst min genom att sätta en julgrnsfot jag sågat sönder i en plastlåda medd tyg på men skulle gärna ha en hink.

Önskar dig en fortsatt härlig vecka, kramar Maria!

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Så fina små vita hjärtan i granen.
Det är en fin idé som jag ska "låna". Har en vid bordsduk i madeira broderi som fick ett hål, nu ska den lever vidare som små hjärtan. Ha en fin dag.
Hälsningar, Petra B.

Lisas torp sa...

Oj, vilken härlig julstämning det är hos dej! Granen är verkligen jättefin och så många fina saker som förhöjer stämningen!
Jag undrar just hur du lyckades lägga in bilderna bredvid varandra...hm.!
Ha en fin dag!
Lisa