lördag 25 december 2010

Juldagen


Hoppas ni alla haft en härlig julafton! Det har vi, med familj, vänner, god mat, jultomte, julklappar... tillochmed jag hade visst varit lite snäll :)
Idag ska vi gå på bio med barnen, vi ska se Narnia. Det ska bli riktigt mysigt... Hoppas den är bra! Sen blir det fortsatt julmys, slappardag ;)

Några gryniga bilder på makens gamla gunghäst bjuder jag på. Jag och lilleman målade den vit förra julen. Nu har den fått äran att stå vid julgranen.



Ha d gott!
Kram ♥♥♥ Hanna

10 kommentarer:

Villa Vinkelhaken sa...

Mysiga bilder!
Vill önska dig en god fortsättning! =)

Kram Jenny

Nyanser av vitt sa...

Vilka fina bilder
Kram Agneta

Det vita dårhuset sa...

Vackert Hanna!

Önskar dig en God fortsättning!!
Kram Erika

Compact Garden sa...

Jag vill önska dej och familjen en riktigt God fortsättning på Julen, ät en massa godis :)
Kram Anne

Älskade pion sa...

Juligt ni har det där hemma,sååååå fint.;) Julkramar Ulrika

LjuvligtLantligt sa...

Oj så fina bilder!
Ha det fint!
Kram Git

Skogsdoft & havsbris sa...

Önskar dig och din familj en riktigt god fortsättning!
Vi har också tänkt gå och se Narnia, något att se fram emot! :)
Ha det så bra!

Marie//Tekla Maräng sa...

Stämningsfulla bilder.
God fortsättning:)

Hanna sa...

ha en fin fortsättning.
kram
Hanna

Gunillasljusglimtar sa...

hejsan! här hittar jag en trevlig blogg! Alltid kul att finna såna...Go fortsättning Gunilla