fredag 20 februari 2015

fika på altanen


hannas uterum altan utekök

Hann precis ut och fika med barnen medan solen fortfarande var uppe.
Vilket härligt vårväder vi haft idag!
Jag kunde inte låta bli att piffa lite på bordet, barnens gamla skateboard och några enjoy candles åkte fram :)
Fick lust att göra vårfint där ute, lite grönt hade suttit fint, några kryddor och penséer.. men får vänta ett tag till, vintern är inte över än...

skateboard enjoy candles

uterum skateboard


Maken är på skotersemester, så det är bara jag och barnen ...och våra pälsklingar såklart, katterna har varit extra besvärliga.. kanske de saknar husse :)
Nä, nu ska jag hjälpa till med middagen - tacos, när barnen får bestämma!


Trevlig helg!
Kram ♥♥♥ Hanna


4 kommentarer:

Evelina sa...

Vad roligt att jag fann dig. Vilken finfin blogg du har! Trevlig helg på dig!/Evelina

angie sa...

vad en stor dekoration !!! Jag älskar den lilla scaterbrett !!! angie vill ha en trevlig fredag

Amina sa...

What a wonderful idea. The scooter as candleholder is great. Nice to have known your blog.

a greeting
Salima
dar amïna blog

PillePalle sa...

For en kul idé!