torsdag 22 augusti 2013

cover girl



..en mycket suddig bild, men här är boken.
Och ser ni vem som hamnat på omslaget?! Jooodå, visst är det jag! Jag höll på att sätta kaffet i halsen när jag såg bilden! Jag hade ingen aning om att jag skulle hamna där, hade inte ens en tanke på att det kunde finnas risk för det...

Jaja, så där står jag, förra hösten och ser ehh ...somrig ut? Haha! Några kilo tyngre var jag också, kul att se skillnaden! :D
Det skulle vara sommartema då, till den japanska tidningen som bilderna skulle vara med i.
Och det blev som sagt två tidningar som mitt hem hamnade i.
Sedan ville redaktionen göra en hel bok om alla våra hem här i Sundsvall, de var ju inte bara hem till mig :)

Så i år kom japanska fotografen Takuji Iigai tillbaka igen, med Yoko Kuyama som tolk/skribent även denna gång. Nu fotade han hos ännu fler fina hem här i trakten.

Juni var de här ...och redan imorgon släpps boken i Japan! Så spännande!
Den heter "Trädgårdar och inredning i Sverige, Skandinavien"

HÄR är en länk till bokförlagets sida, där det står om boken, på japanska ;)


Ha d gott!
Kram ♥♥♥ Hanna

9 kommentarer:

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

Men såå kul!! Stort grattis!! Ska bli spännande att få se boken irl :-)

Kram

Tinas bo sa...

WOW!!
Vad kul!!
GRATTIS!!!
Spännande med en hel bok!!

Kram Tina

alegni sa...

Wow, det blir bara bättre och bättre! :)

Villa Björkenäs Backen sa...

Kul ! :)
Grattis och Vollen överraskning ! :)
Du ska vara Stolt över dig !

Ha en god söndag! Kram

Fossestua sa...

Gratulere så mye! KJempegøy :).

Nyanser av vitt sa...

Vad coolt. Jättekul!
Ha en fin söndag.
Kram Agneta

Marie maräng sa...

Men gud vad kul! STORT GRATTIS!
Ska genast gå in och kika på boken även om jag inte förstår japanska ;)

Önskar dig en fin start på veckan!
Marie

Marina in Blue sa...

Me gusta tu blog! Por aqui me quedo

Anonym sa...

Hi from Japan! The cover is very beautiful and I couldn't walk through. I just read it at the bookstore and it reminded me my visiting my good friend in Sweden!
Your lifestyle is really beautiful