onsdag 6 mars 2013

altanen går på export


Foto Anne-Charlotte Andersson

Ja nu hänger jag knappt med i svängarna :) Mitt hem är ute på världsturné?? Helt fantastiskt sjukt... mitt lilla hem ute på landet...

Glömde säga att det är TVÅ tidningar i Japan som mitt hem är/ska vara med i. Ena heter ThankYou! ...det reportaget har jag fått en bild på, som jag visat på Instagram och på min Fb-sida. Och den andra japanska tidningen som mitt hem ska vara med i heter My Country.

Och nu tillbaka till vår altan
Lotta har idag fått sälja reportage från vår altan till Norge. Till tidningen Det gode liv. Det 8'e reportaget hon hon fått sälja hemifrån mig (?) allt fotat under en och samma dag... skoj hade vi! ..men ingen av oss kunde nog föreställa sig såhär många reportage "ute på vift"! Heja Lotta fotograf, heja mig och heja min man som byggt allt jag inrett :))

Foto http://www.hannashantverk.blogspot.se/



Ha d gott!
Kram ♥♥♥ Hanna

8 kommentarer:

farmorshage sa...

hei, så morsomt :) vet anne på moseplassen skal ha tema terrasser på hagemessen:) kansje du burde kontakte henne om fremvisning av terrassen din ;)

Liten Bod sa...

Fniss, jag föreställde mig just din trädgård full med japaner med kameror i högsta hugg :) Heja på er allihop som är så duktiga! Kram Tina

Browneyedgirl sa...

Grattis =) Vilken härlig känsla.
Men så har du ett otroligt fint hem med och jag kan inte få nog av att kika i din underbara blogg.
Sparar den så jag kan komma tillbaka, tappade visst bort dig.
Ha en toppen dag!

Lenas trädgård sa...

Grattis - till er båda! Ni verkar ha ett gott, kreativt samarbete, alla! Både du och din man och du och Lotta!
Ha det gott! Kram Lena

Husprojekt Drömhus sa...

Grattis vad roligt, inte konstit så fint som det ser ut!

Trevlig helg,
Kram Tiina

Skogsdoft & havsbris sa...

Oj vad roligt, grattis! Inte undra på att ditt hem dyker upp lite här och var, så fint som det är!
Och det är ju fantastiskt att du ska få vara med i en bok också, den måste du berätta mer om! Man förgås ju av nyfikenhet här nu... ;)
Ha en fin helg! :)

Gabriella sa...

Åh så roligt! Grattis! Det ser härligt ut hos dig=)

angie sa...

ich liebe ihre dekoration!!! viele grüße von angie aus deutschland