måndag 23 juli 2012

Köksradio


...har vi saknat härhemma ända sedan stereon flyttade ner till källaren, jag har sneglat efter en Roberts... men det priset, näää!
För en tid sedan såg jag på en blogg, minns inte vilken ..en himla snygg retroradio 
limited edition läste jag. Från clas ohlson av alla ställen!
Hade inte en tanke på att det skulle finnas någon kvar när jag väl tog mig till classe. Tänkte mer på att det skulle finnas något liknande.... Men döm om min förvåning när det står två kartonger på hyllan! Lycka!! Och endast 299 riksdaler. Va, inget att diskutera eller hur!?
Nu har vi något att poppa med medan vi fortsätter skafferibygget ;)


Designen står Ylva Skarp för of course... Dessa har funnits på marknaden sen i julas vad jag förstått, så jag är inte bland de första att blogga om den :))
Verkar även finnas kvar på clasohlson.com, erbjudandet gäller t om 24 augusti står det.. så skynda fynda!





Ha d gott!
Kram ♥♥♥ Hanna
.

7 kommentarer:

bec sa...

so very cute!
Bec x

Blåbärs och smultronstället sa...

Hej igen! Oj vad läcker, den får jag kika på, har även sett en mysig stålpall därifrån för 99 kr.
Ha det gott!!!
Kram Susanne

Lantligt i smultronbacken sa...

Här har du en till som vägrar köpa en äkta radio. Jag köpte istället den turkosa som komma förra sommaren tror jag. Jättefin

Kram Teres

Ingela på Fröst sa...

Snyyygt!

Hanna sa...

Visst är den snygg, jag har min på köksbänken så jag kan se den ofta ;).
Kram på dej

Hanna sa...

Visst är den snygg, jag har min på köksbänken så jag kan se den ofta ;).
Kram på dej

Dronninghuset sa...

Samme som min! Liker designen! 👍