måndag 24 november 2008

Första vingliga stegen...

..som bloggare.
Har ju ingen aning om hur detta fungerar, "från den här sidan"... :S
Jag har snokat flitigt runt på en massa andra (mest 'vita') inredningsbloggar, i flera år känns det som... Och funderat på att skaffa en egen blogg...
Så nu får det väl bära eller brista :)

Lite om mig kanske....
Bor i ett 70-tals tegelhus, tillsammans med make, och två barn. Dotter 7, och sonen 4.
Här har vi bott sedan dottern var en månad gammal. Och hunnit renovera hela huset, och fixat trädgård (det fanns en pil, tre syrener, ock en svartvinbärsbuske här när vi flyttade in..)
Och så har vi ett pågående stort projekt;
Källaren. Som var sandfylld!

Största intressen är inredning, helst i vitt, som så många andra ;) .
Trädgårdstok är jag såklart, på sommarhalvåret.
Renovering, fast där står ju maken för grovjobbet ;) jag står och pekar mest, haha.
Pyssel håller jag på med så fort jag får tid... senaste veckorna har handlat om att pyssla till julmarknaden, som vi hade här i byn i lördags..
Tanken är att jag ska få in lite bilder på pysslet...så ni får se, eventuellt handla av mig?

Det blir nästa steg... men nu måste jag hämta in ved, och göra en brasa!

Tack för besöket :)

1 kommentar:

Hannas sa...

tyckte det där började riktigt bra ! keep on !!