fredag 22 maj 2015

Trädgård med Bergius



...är ute nu!
Både trädgårds tv som filmades förra sommaren och reportaget finns på kkuriren.se. Bilden här ovan är en skärmdump från filmen.
Filmen hittar ni HÄR. Och reportaget HÄR. Av Carina Bergius, foto och film Stina Järperud.


Självklart kisade jag lite försiktigt första gången jag såg filmen, skrämselkudden i högsta hugg! ..så pinsamt att se och höra sig själv! Men jag tror jag skötte mig ganska bra om jag får säga så, filmen var jättefin. Tack vare duktig fotograf och reporter :)
Tusen tack för besöket tjejer, det var riktigt kul att ha er här! Och både reportaget och filmen var som sagt jättefina! In och kika ni andra!


Trevlig helg!
Kram ♥♥♥ Hanna



1 kommentar:

Marie maräng sa...

Men vad kul! Grattis till dig som är så duktig och får vara med både här och där :)

Trevlig helg!
Kram Marie