torsdag 11 december 2014

julreportage




Jag fick besök av fotograf Cecilia Möller och stylisten Emma Olai häromdagen!
Julreportage stod på schemat!
Hade inte hunnit förbereda så mycket som jag tänkt, då det blev lite snabba ändringar.. Men jag tror det blev kanonbra, vilket team dessa två är!
Emma och jag plockade och fixade. Stylade och satte sista touchen gjorde såklart Emma. Så kul att se någon annan göra fint här hemma! Sedan var det bara att hålla sig undan när fotografen gjorde sitt, förutom när jag skulle vara med i bild och se sådär lagom julig och mysig ut, haha!
Fick se några bilder som Cicci tog på mig ute på bron... hon är otroligt duktig, lyckades tillochmed få bra bilder på mig, som är så obekväm framför kameran! :)
...ja att hon är duktig råder det ju ingen tvekan om, kolla bara hennes portfolio; Ernst, bröderna Timell, Bygglovsgänget m.fl...


Mobilbilderna som jag tog 'bakom kulisserna' var däremot mycket suddiga, och väldigt få. But you get the picture :)
Det var jättekul! Tusen tack tjejer! Ska bli kul att se var reportaget hamnar!



Ha d gott!
Kram ♥♥♥ Hanna


1 kommentar:

Furulunden sa...

Herlige bilder! God helg til deg :)