fredag 27 februari 2009

TACK

Idag har vi (sonen o jag) varit på sjukhuset, då han fick rör inopererad i öronen.
Allt gick bra. Så nu ska han slippa öroninflammation, och få bättre hörsel : )

Väl hemma igen tittar jag till bloggen.... läser kommentarer... blir så glad så jag blir alldeles tårögd!
Tack för alla de snälla ord ni lämnat om vår trädgård !!


Titta vad som damp ner i brevlådan igår! Min vinst från Lotta med bloggen Samuelsgården .
Paketet va så fint så jag tordes nästan inte öppna det : )

Inuti va det här fina hjärtat, som jag fick välja text på... Crea Diem - Skapa dagen
Se vilken fin ros hon satt på paketet : D Tack Lotta!!

.
.
Önskar er alla en Trevlig Helg !!
Massor av kramar / Hanna

11 kommentarer:

Martina sa...

Så skönt att sonet fått rör...hoppas han slipper få öroninflammation nu då!

Sug åt dig berömmet om trädgården, det är du värd...för trädgården är jääättefin!

Du får gärna komma med tips på hur jag ska få min trädgård mysig... tänkte börja fixa till vid bersån.

Grattis till din fin present! Underbar text!

Nu har jag satt in bilder på mamma o pappas trädgård, som den såg ut ett år efter att mina blommor flyttat till dem!

Ha en skön kväll!
Kram Martina

Britt sa...

åh, va roligt att få fina paket, man vill nästan inte öppna och man vet att om nån gör sååå fina paket så är det alltid något riktigt fint inuti...:-)

Kram britt

Linneas Hjärtefröjd sa...

:) men de va ju så fint!!!
grattis till vinsten!

hoppas han snabbt blir bättre!!

o ha nu en RIKTIGT skön helg!!!
kramar linnea

Martina sa...

om vi bortser från denna vintern vi har nu..så är det ju lite varmare här i Sundsvall om vintrarna nu än vad det har varit. Jag ska plocka med mig lite av varje och testa iallafall!! Kanske vi kan klara något av det!

Mamma skulle skicka nån bild från förra sommaren så du kan kan få se hur fantastiskt mina blommor har spridit ut sig på deras vall.

Min svägerska bor i Skåne, hon är trädgårdstokig och flyttar aldrig tillbaka hit igen...hon älskar att våren kommer så tidigt i Skåne. Just nu saknar jag det jagå.

Ha det så bra Hanna!
Kram Martina

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Hoppas sonen blir bra i öronen nu.

Men du.. Vilken trädgård!!!
Helt fantastisk! En liten fråga, Klematisen i hinken. Får den övervintra i kruka eller gäver du ner den?
Kommer säkert fler frågor snart. Det har nämligen börjat klia i trädgårds fingrarna :)
Kram Jeanette

Anonym sa...

Jag blir så glad att du uppskattade
paketet, finns det något bättre än att göra någon glad. Hoppas det blir bra för lillkillen nu med rören, det brukar hjälpa. Idag har vi 7 grader kallet och blå himmel,
solen börjar visa sig, blir nog en kanondag.
Kramis Lotta

Marie sa...

Hoppas ni slipper öroninflammationer nu när han fått rör, vad kula tt få så fint paket.

Ha en fortsatt mysig helg,kram Marie

Martina sa...

Hej igen Hanna!
I dag blev det många kommentarer från mig..hihi

Jag tycker det är så kul att ha hittat dej som är lika trädgårdstokig som jag! Det äär en en hängblodbok som du ser där! De är helt underbara. När jag bodde hemma hade vi en jättestor vanlig blodbok precis utanför mitt fönster som jag ofta låg i sängen och tittade ut på. Det var så härligt också att höra ljudet från bladen.

Jag vet inte om jag sett någon bok i Sundsvall...finns de här?

Ha det så bra!
Martina

Marie sa...

Hoppas att sonen slipper framtida öroninflammationer nu när han har fått rör.

Vilket vackert paket och vilken fin vinst du vann, grattis!

Ljuvliga bilder från din trädgård, jag blir superinspirerad!

Trevlig kväll!
Kram Marie

Anneli sa...

Hoppas det blir bättre för din son nu...
Och grattis till din superfina vinst - visst är det roligt med paket...och särskilt så fina...
Kramar/Annelie

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Tack för Klematis info. Måste leta upp en liknande :)

Satt o läste lite , mannen gick runt, runt till slut undrar vad det är som låter ;)
Då var det fågelkvittret! *fniss*

Kram Jeanette