torsdag 15 mars 2012

Planteringsbord av Kabeltrumma


Ännu ett enkelt DIY tips... Planteringsbord av en stor kabeltrumma!

Ett av mina planteringsbord är av det enklaste slaget, det äldsta av de tre... och har stått på samma ställe i alla år; Mot 'blombodsväggen' där jag har mina trädgårdspryttlar.. krukor, jord, gödsel, spadar medmera... nära till hands!

Le jardin - Trädgården har jag skrivit med hjälp av schabloner.

Sibirisk clematis klättrar på en gammal fönsterbåge bredvid planteringsbordet.

Ps. Ni har väl inte missat min utlottning? Pågår t om lördag 17/3. Klicka dit HÄR

Ha d gott!
Kram ♥♥♥ Hanna

4 kommentarer:

Trädgården på Höjden... sa...

Vilken bra idé. Lycka för en trädgårdsfantast är att ha ett eget planteringsbord. Jag är så väldans glad för min lilla hörna här hemma på Höjden.

Hälsar Åsa

Furulunden sa...

God idé. De er ganske dekorative også:) Skulle gjerne ha delt den på min hagefacebookside, men det gikk ikke, dessverre;(

Tinas bo sa...

Superläckert!!
Toppenide'!


Kram Tina

Blåbärs och smultronstället sa...

Mysigt med kabelvinda till bord i er fina trädgård. Det skulle jag gärna vilja få tag i.
Kram Susanne