måndag 20 februari 2012

...och nr.7


Japp, trädgården ska vara med i Allt om Trädgård, reportage nummer två i den tidningen alltså.
Denna gång från vår lekstuga
Så sammanlagt sju tidningar kommer min trädgård att synas i... sjukt!
Själv fotade jag inte så mycket då, utan det gjorde Lotta lite snabbt utan att jag hann med riktigt :)

Visar istället några bilder på fjolårets äppelblom...
Nu är lunchen slut, dags att lyssna på föreläsning. Jag går en fyraveckors starta-eget-utbildning!


Ha d gott!
Kram ♥♥♥ Hanna

7 kommentarer:

bakom berget sa...

Va roligt! Grattis!
Kram Åsa.

StrandviksVillan sa...

Fantastiskt!!
Än en gång - Grattis!

Kram, Ann-Christine

fröken knopp sa...

Jag njuter!!

O du, kika in till mig, lurar en liten överraskning där till dig..:)

Kramar Elin

All Seasons sa...

Wow what a great pictures from your apple-tree. I love this blossum, it's wonderful and it smells so sweet..

Have a nice evening, Hannah
Hugs from Holland
Patricia

Resan mot syskon sa...

Så himla häftigt! Men jag förstår dem, vem kan motstå din fantastiska trädgård! Det e ju underbart att så många kommer få inspireras av den :)

Signe sa...

Oh, vilken fin blogg! Underbara bilder! Planerar du att göra en bok? Ser ut som om du har material till en iaf :-)

katha´s kortmakeri sa...

Härliga bilder!
Ska bli kul att hör vad du tänker starta upp.
Kram Katha