onsdag 7 oktober 2015

it's a boy


hannashantverk.blogspot.se babyfoto baby feet

Två veckor gammal blev han i helgen. Äntligen fick vi träffa honom, lilla Malte, min systers baby, våra barns förstfödde kusin. Den 18/9 tittade han ut, 48cm lång och 3380g tung.


Hade med mig kameran och försökte mig på att fota bebis, ja har ju fotat mina egna ..men första gången med systemkamera. Inte den lättaste modellen att fota - en pigg, nyfiken, hungrig, arg, kissnödig, trött, ja allt på samma gång - gossebarn :)
Han som låg i magen när jag fotade bröllop för första gången, i somras.




hannashantverk.blogspot.se fransk bulldog baby
"storebror" Bosse var med på ett hörn


baby boy modernwool throw
smakar lite på filten...


handstickad babypläd från modernwool.com

-hjälp vad högt den skriker!



Ha d gott!
Kram  Hanna



1 kommentar:

Hos Jorunn sa...

Gratulerer med en skjønn nevø! Herlige bilder du har tatt!!
Klem Jorunn