onsdag 2 april 2014

bröllopsdag


silversmycken nothing else matters drivved hannashantverk

Vi firar10 års bröllopsdag idag! Idag har vi varit tillsammans i 20 år! 
Ja det är min födelsedag dessutom, vi träffades på min 19'e ;) 

Middag på restaurang, och bio slår vi till med ikväll.. haha! Inget märkvärdigt alltså. 
Men till hösten åker vi till Puerto Rico, Gran Canaria med barnen!

För några år sedan pratade vi om att förnya våra löften på 10-årsdagen.. men istället byter vi smycken 'hemma'. Maken ville inte ha en till ring, utan hellre ett halsband. 
Hittade dessa matchande snyggingar på SaharaSilver - ring och halsband med texten nothing else matters ..perfekt! fick Metallica vara med på ett hörn också :) 
Lämnade även in dem för gravering.


Hur firar ni era bröllopsdagar?


silversmycken drivved nothing else matters


Ha d gott!
Kram ♥♥♥ Hanna

Ps. Kika in på min instagram HÄR för chansen att vinna ett likadant smyckesset! Vinnaren dras på fredag 4/4.





1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

Jag är sambo,men vi har varit tillsammans i 21 år....jag fyllde jämt i januari...jag ville inte bli uppvaktad...men nu ska våra vänner åka till Kreta i maj, så vi hänger på ....får väl fira lite där i stället ;))...så det är vad vi firar för tillfället, hihi
Kram bia