lördag 9 mars 2013

växthuset sålt till tyskland



Ja alltså inte mitt växthus, utan reportaget som Lotta gjorde ifrån växthuset!
Tidningen det ska vara med i heter Landfrau, jag googlade och hittade deras facebook-sida HÄR.
Sedan är ju växthusreportaget även sålt till Allt om Trädgård, vilket inte har kommit ut än... Ni får hemskt gärna hjälpa mig hålla utkik efter mitt växthus i AoT.


Passar på att visa lite egna sommarbilder från växthuset.. :)
Jag drömmer fortfarande om ett större växthus, helst av gamla fönster.. Med 'riktigt' tak som slipper bli sabbat när jag skottar av det på vintern. Det ska byggas på samma platta som detta lilla växthus, mot bod-väggen....
Jag säger SKA ...för nån gång i framtiden ska det bli av! Och då blir detta lilla växthus till salu!





mitt kära planteringsbord 






Ha d gott!
Kram ♥♥♥ Hanna

1 kommentar:

Lise-Lotte sa...

I am moving my Mom's greenhouse to my garden and I have been thinking about leaving it plain or painting it black. But looking at these inspiring pictures, I think I might like to leave it alone..it looks SO lovely.
Thank you!!
Lise-Lotte
partygreen(dot)ca