lördag 9 februari 2013

Lördag

Och strömavbrott.. Hade tänkt göra inlägg, så det får bli via mobilen denna gång.
Vi fixar och trixar i dotterns rum, tapeterna som hon valde före jul har kommit upp, och loftsäng ska nu snickras...
Mina pelargoner har jag tänkt få fram i helgen också... sitter och kämpar emot förkylningen som jag lyckats få, har egentligen inte ork till mer än soffhäng :P

..och nu kom maken in och sa att han inte kommer in i garaget pga strömavbrottet, det blir visst inget snickrande ändå. Strömmen får vi tydligen tillbaka till kl.18 - sen middag ikväll då!
Blir inte alltid som man tänkt sig :))

Ha d bäst!
Kram Hanna



3 kommentarer:

Malin - Stjärnflocka sa...

Härligt!!! Sett flera som skriver om pelagoner idag och jag önskar så att jag sparat mina... :)
Kram Malin

Smultron på ett strå sa...

Här sitter jag också och är förkyld och hängig! Är det dags att ta fram pelargonerna nu? Jag sparade några som var riktigt fina i höstas, får se om jag kan få liv i dem igen! Krya på dej och ha en fortsatt skön helg! //kram maria

Carina sa...

Tur att mobiler finns, så vi andra får se dina vackra bilder.
Kram