torsdag 31 januari 2013

vitt vardagsrum



Ja bländande vitt vardagsrum, tsss! förlåt, det är bilder från min iPhone... jag har testat ett par olika redigeringsprogram, de här såg bra ut i mobilen.....
Kom o tänka på att jag inte visat några 'riktiga' bilder på hur det blev med våra nya soffor här på bloggen... de här blev inte så bra heller, haha.. Men det blir säääkert fler inlägg ifrån vardagsrummet så småningom :P

Ja vi trivs med våra Ektorp soffor, hela familjen får plats utan att tjafsa ;) En Ektorp-fotpall hade vi sen förut, så jag har "byggt på" med den för ännu mera yta...

Kabeltrumman som jag provade ställa dit står kvar som soffbord, tyckte den passade bra. Ska sätta hjul under den också... Så nu behöver jag en ny kabeltrumma till altanen, jag norpade den här därifrån :)



Den där golvlampan där i hörnet, har jag lessnat lite på. Skulle vilja ha nånting annat. Vad tycker du?

Ha d gott!
Kram ♥♥♥ Hanna

Inga kommentarer: