lördag 15 september 2012

knoppbräda i matrummet


Efter några års sökande på loppisar så hittade jag tillslut en knoppbräda! Eller rättare sagt en hatthylla i fulfuru, med knoppbräda på. Slaktade själva hatthyllan, sparade knoppbrädan, och målade den vit.
Sen har jag inte kunnat bestämma vart jag vill ha den såklart!
Så innan jag fått upp den på väggen så kom maken hem med en till knoppbräda till mig... en riktigt gammal en! Vilken lycka!
Men så brukar det bli om jag sökt länge efter något på loppis, söker och söker och när jag väl hittar det jag sökt så hittar jag många fler likadana därefter... nån som känner igen sig? :)

Iallafall, så satte jag tillslut upp den på väggen här i matrummet. Vad jag ska ha där får vi se...
    

Den andra knoppbrädan, som maken kom hem med... och några andra saker han fyndade till mig visade jag HÄR, på min facebooksida välkommen att kika in!

Ha d gott!
Kram ♥♥♥ Hanna
.
.

3 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Åh ja det känner jag väl igen, man letar och letar och nästan har gett upp så poppar dom upp en efter en.

Kram Susanne

Clara Malvina sa...

Åh jag känner precis igen mig i det där. Jag letade efter en vit/lila terrin jättelänge och rätt som det var dök det upp en, och inte många dagar efter dök ännu en terrin upp! :)
Kramar

Smultron på ett strå sa...

Så typiskt, men ändå bättre att ha att välja på än att inte ha nån...//kram maria