torsdag 16 februari 2012

...och tidning nr.6

Fantastiskt! min trädgård kommer även att vara med i Hus & Hem Trädgård, förutom de fem tidningarna jag rabblade upp i förra inlägget! Helt galet!
Hon är förjäklig på att sälja reportage Lotta, det måste man ju hålla med om :)

Nu blir det lite mera Sommar Feeling här hos mig, precis som Fröken Knopp önskade i sin kommentar ...förresten så har hon en tävling med fina priser på sin blogg just nu, kika in vetja!

Dagens bilder är från vår grillplats, under pergolan och den lummiga pilen... ett av mina favoritrum i trädgården. Allt fotat av mig dagen då reportagen gjordes... lite 'bakom kulisserna'... Lottas bilder får ni se sen i tidningen :)

Tyvärr så har jag fått ta bort de flesta bilderna i efterhand, då tidningen inte ville att jag ska visa dem här....



Vattnet porlar i den hemmagjorda stenfontänen, det doftar gott från grillen, fåglarna kvittrar... jag leker paparazzi... och den riktiga fotografen står där bakom grönskan och jobbar för fullt :)))


Förresten, nu kan ni följa Hannas på Facebook Klicka så kommer du dit. Och sen klickar du vidare på Like/Gilla-knappen, ja om du gillar förståss :)))

Ha d gott!
Kram ♥♥♥ Hanna

13 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Åhh vad roligt- men vet du du och din fantastiska trädgård förtjänar detta!!! Kram

Tinas bo sa...

Grattis!!
Åååhh vad jag längtar efter sommar och sol nu!! :))

Helt underbara bilder!!

Kramis Tina

alegni sa...

ljuvliga bilder, hanna! er trädgård är to-die-for!
kram
ingela

All Seasons sa...

Great to have a place in the magazine, Hannah. what a wonderful pictures have they make from your garden.
Ik take a look on you FB page, see you there..

Hugs from Holland
Patricia

Lena/isklockan sa...

Wow vad snyggt du har det. Fantasin och min inspiration och planering sätter igång :-)))

Hemmagjord fontän?? Den får du gärna skriva om nån gång ...

Grattis till så många tidningsreportage.

Kram

Ellen sa...

Superfin trädgård och uteplats!

som sagt, en dröm! å Vilken inspiration det ger.
Får springa å köpa den så fort jag kan=)

Kramar Ellen

Piffa och Puffa sa...

Brattis! Så roligt, 6 tidningar, det var inte tilla. Så härlig trädgård ni har. Här har vi bara en jordträdgård. Vi byggde för 2 år sedan så nu är det tomten som måste ordningställas. Härligt med inspiration från din gård.
Kram

StrandviksVillan sa...

Helt galet så mysig din trädgård är!! Man borde komma på studiebesök ;) Fast jag tror ju inte det hjälper... kanske bättre att du kommer till min trädgård och dirigerar mig, hihii!

Mmmmm, så man längtar efter sommaren nu....
kram, Ann-Christine

StrandviksVillan sa...

... Å så skulle jag ju skriva GRATTIS än en gång!!

Annica Östlund sa...

Grattis, vad kul :). Men så har ni en otroligt vacker trädgård också.
Kram Annica

Annica Östlund sa...

Grattis, vad kul :). Men så har ni en otroligt vacker trädgård också.
Kram Annica

Catharina sa...

Grattis! Vad roligt! Du får skriva i bloggen när tidningarna finns att köpa. Kul. :)

Vikeskärs hem och ting sa...

Grattis :) Underbara bilder! Ser fram emot när Drömhem och trädgård dimper ner här.
Ha en fin helg, Annika