tisdag 11 oktober 2011

Årets glögg 2011


Har du smakat den än? Årets Blossa, med smak av Arabica kaffe...
Jag köpte den i fredags, och korkade upp den direkt när vi kom hem! Jaa inte kan jag hålla mig till första advent med att smaka årets glögg inte, hahaha!
Snyggaste flaskan hittills, enligt mig. Smaken, mmja... jag hade nog lite för höga förväntningar! Den smakar 'vanlig' starkvinsglögg... med en aning kaffe... Just kaffesmaken hade jag velat ha mer av. Så det var ingen änglakör som sjöng i munnen när jag smakade på den efterlängtade... :P Men, den får godkänt av mig!
foto från mobilen igen...

Idag blev det Vab för min del, lilleman verkar ha åkt på magsjuka :S


Ha d gott!
Kram ♥♥♥ Hanna

14 kommentarer:

Kickan Style sa...

Oj den måste man ju prova på :)
Verkligen snygg flaska!

Hälsningar Kristina

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Snygg på alla sätt o vis, men det blir nog inget köp för mig, jag är ingen kaffeälskare....
Hoppas lilleman kryar på sig!

Kram Annica

Vardag och flärd sa...

Usch, magsjuka, inte roligt! Hoppas du klarar dig, drick rejält med glögg så biter inte sjukan!
Var på systemet i förra veckan och tittade efter glöggen men då fanns den inte, ska dit igen och kolla, är lite nyfiken på kaffesmaken.
Kram Eva

Anonym sa...

Brukar testa de nya sorterna glögg, har inte testat denna än... spännande.

Kram Birgitta

Hemma hos Märtha sa...

Får nog bli en flaska eller två....om inte annat så för att flaskan är snygg..:-)
Kram
Anne-Lie

Rut och Signe sa...

Och jag som inte gillar kaffe, synd! Men flaskan är ju snygg så mannen får väl tömma innehållet och flaskan pryda bänken kanske. Ha det gott, Marie

Johanna Stålros sa...

Är så nyfiken på den, synd att den inte smakade så mycket kaffe;( Kram Johanna

Malins Lantliv sa...

Hej ville bara säga att jag har gett dig en award...vilken fin blogg du har..
Välkommen in till minn blogg..

kram malin

Karla sa...

Ohh...det ska jag också prova! Karla.

Himlavit sa...

Oj så fin flaskan va =) Får nog köpa en och smaka lite till helgen =)
Kram Tessan

Himlavit sa...

Hej igen, strosade runt lite mer på din fina blogg och måste bara säga att den är såååå fin =) Vilka underbara bilder. Jag har lagt till mig som följare =)

Trevlig kväll
Kram Tessan

Tant Otteskrufv sa...

Ska hålla utkik efter den till familjens nya tradition (vi startade när barnen blivit 18+):glöggprovning på första advent.

Blåbärs och smultronstället sa...

Alltid kul med årets glögg, ska köpa hem till helgen tror jag:-)
Kram på dig!
Susanne

Stenmur & Gärdsgård sa...

Jätte fin flaska och jag tyckte den var väldigt god!!! Var länge sedan jag var runt och besökte bloggarna som funnits med... Alltid lika fint att titta in här... Ha en skön dag! Kram Malin