tisdag 29 mars 2011

Fullt upp...

 
..i källaren, vi ska snart tapetsera i det som ska bli lilla biblioteket. Klinker ska läggas i mitt hobbyrum/gästrummet. Målningen tar aldrig slut... Jag kom på en idé till våra innerdörrar igår, som kommer bli så snyggt (hoppas jag)... och passa till den lantliga grova stilen. Trappen ner ifrån hallen har vi börjat fundera på litegrann. Ska komma fram till vad som blir bäst/billigast, göra själv eller köpa färdigt?? Och ja, i badrummet finns det en del att göra fortfarande. Hade man outtömligt bankkonto vore det inga problem att få allt klart allt på nolltid.. i en perfekt värld! Men men, Rom byggdes inte på en dag, som man säger :)
Ska visa mer bilder därifrån när det finns något värt att visa!



Ha d gott!
Kram ♥♥♥ Hanna

6 kommentarer:

Älskade pion sa...

Allt tar sin tid ,vet du.;)Resultatet blir väll mycket bättre om man orkar ta lite mer tid på sig,så man inte ångrar sig.;)Kram Ulrika

♥ Villa Tretton ♥ sa...

De e så sant så..Rom byggdes inte på en dag..;) Men vi kvinnor kan ju vara så att vi vill ha allt klart NU helst..eller hur du..;)?!

Önskar dig en solig & fin onsdag
Kraam Susanne

Marie//Tekla Maräng sa...

Nej rom byggdes ju inte på en dag.
Jag tror att man njuter mer när det blir lite i taget också hinner man tänka till.
Härlig hortensior.
Kram:)

Berit sa...

Om man skyndar långsamt så brukar resultatet bli bäst, för iallafall mig, jag kan ändra mig under arbetets gång till något som blir bättre.
Ha en underbar dag!!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hi,hi!!

Nu blir det pannkaka! Vad gör ni? Kram!

P.s Förmodligen blir det under vecka 30 vi åker uppåt! Notera detta i kalendern ;)

Kia sa...

Tänk om det vore så, att man bara kan peka och nån kommer på stört och fixar! Men frågan är om det är så bra. Oftast hinner man ändra sig lite eller mycket innan ens projekt är klart och undra om man inte uppskattar sakerna mer om man slitit lite mer för dom??

Ha en toppen fredag!
/ Kia