tisdag 16 november 2010

Två kransar...

.

.
... har jag piffat till med ute vid min gamla kyrkbänk.
Tycker att kransarna är fina i sig, utan en massa lull lull ...men vi får se om jag pyntar till dom. De hinner säkert byta plats ett antal gånger också :)
.

.
Jag gjorde kransarna till julmarknaden, men kanske får de stanna hemma ändå. Till marknaden hinner jag göra nya, hoppas jag... jisses, det är första advent (och julmarknad) nästa helg redan. Tiden går fort!
.

.
Spiken som kransen hänger på kommer från kyrkbänken, så den är riktigt gammal den med :) Den stora härliga renfällen köpte vi uppe i Fatmomakke, under vår husvagnssemester i somras.
.
.
Tack för alla snälla kommentarer, och krya på - tillrop!
Jag har inte hunnit bli kry än, huvet är totalt täppt... :(
.
.
Ha d gott!
Kram ♥♥♥ Hanna

10 kommentarer:

fröken knopp sa...

Underbart vackert!!!!

Varmaste Kramarna Elin

Ljuva Drömmar sa...

Ser härligt ut på din bänk. Kransarna var jättefina precis som de är men skulle säkert vara fina även med nåt på. Visst går det alldeles för fort :(
Jag vill också ha ett renskinn men vill inte köpa det här hemma utan göra som ni gjorde och köpa det där det faktiskt finns renar. Så det blir på "riktigt"...

Hoppas att du hinner med allt du vill, kramar Maria!

Husprojekt Drömhus sa...

såå inbjudande!! älskar dessutom kyrkbänkar, vackert! Kram!

Rosor och Pioner sa...

Så vackert du gjort. En sådan krans...är den svår att göra
Kram

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Superfiiina kransar!!
Vad duktig du är!!

Jeanette

Anonym sa...

Härliga bilder!
Du är duktig du Hanna... och kyrkobänken <3
Kram Nina

Hemma hos Märtha sa...

Hejsan Hanna!
Jättefint på din bänk! Mysigt att ha plats för ett bord/bänk utanför dörren där man kan dekorera allt efter årstiden!!
Krya på dig!
Kram
Anne-Lie

Unknown sa...

Vilka fina kransar du har gjort! Gillar också de opyntade väldigt mycket. Men jag har köpt mina. Vad har du använt för växtmaterial till dina?
Ha det gott och krya på än en gång,
Charlotta

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!
Kransarna är vackra som de är! De är verkligen jättefina - hur gör du dem? Såg jättemysigt ut med renfällen i soffan. Kan tänka mig sitta där och dricka min latte:)
Krya på dig!
Kram Annelie

Bibbi sa...

Så härligt du gjort med din kyrkbänk! Jag har inte tänkt på att jag kan "dekorera" min. Tack för tipset. Blir nog att ta en glögg ute på den snart..
Ha det gott!