onsdag 17 november 2010

Titta vad jag fått

.

.
...av syster-yster! Ostkupan och glasburken har hon ropat in på auktion till mig... tillsammans med ett par gamla barnskor (de visar jag sen)
Passar perfekt till pepparkakorna och mögelosten! Tack syster!
.
.
Provade med första bästa 'mögelosten' vi hade hemma... Perfekt! Eller? ;)
.


När jag satt och surfade runt bland nätbutiker såg jag att denna härliga tidning har kommit ut, julnumret av Jeanne d'Arc Living. Vem vill inte ha den!? Finns att beställa HÄR

.

Ha d gott! Kram ♥♥♥ Hanna

10 kommentarer:

Vit dröm sa...

Vilka fina loppisfynd! Iblan är det allt tur man har sina syskon ;)
Kram Anna

Lizas Lantliv sa...

Jättefin ostkupa!!
Skulle jag vilja ha en istället för den tråkiga i plast som inte är så kul o duka fram...

Mvh Liza

Mina drömmars hus sa...

Fint!

Du har en liten utmaning i min blogg!

Ha det bäst!
AC

alegni sa...

jättefina! härligt med hjälpsamma och omtänksamma systrar!
kram
ingela

Anonym sa...

Vilken underbra syster du har.
Kram Nina

Lantligt i smultronbacken sa...

Härliga saker hon ropade in till dig. Osten passade riktigt bra i kupan, roligt med en tub. Ger nog några skratt.

Kram

Fröken Grön sa...

Go' syster du har som köper så fina presenter! Och mögelost på tub är faktiskt väldigt praktsikt. Och riktigt gott!
Ha det fint!
/Anna-Karin

Skogslyckan sa...

Så fint, vilken gullig syster. Jag har flera ostkupor men i gammalt engelskt porslin. Fint när man kan se in i den...
Kram Pia

Pilo sa...

Vilka härliga presenter! Stort krya på er!

Cornelia sa...

Blir som vanligt helt salig när jag ser dina bilder!
Ibland önskar jag att vi hade ett gammalt hu, jag gillar visserligen vårt hus och 50-tals stilen, men den gamla lantliga stilen har så många underbara, fantastiska och vackra detaljer.

Både ostkupan och glasburken va helt fantastiskt vackra! Vilken snäll syster du har :)