onsdag 24 mars 2010

Nordens Flora

.

.
Ett av mina loppisfynd... gissa om jag blev glad när jag såg dom där i hyllan :)
En snabb bild med mobilen hann jag med imorse...

Resten av prylarna har jag inte hunnit fota, kanske blir till helgen... när man har dagsljus att fota i.
Men jag kan ju berätta vad jag hittat mer...
En stor gammal korg. En personvåg. Ett par glasburkar. Lite andra 'gamm-böcker'. En gammal 'bensindunk'... En rostig gammal barnvåg...
Det låter som inventering på soptippen eller nåt, hahaha! Jaja, smaken är som baken... som tur är :P.
.
bild från nätet
.
.
.
Ha d gott!
Kram ♥♥♥ Hanna
.
.
Tack för era fina ord om vår trädgård! Det värmer ska ni veta :)

13 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

Kuligt med fynd!!
Hoppas du mår bra!
Kramar Erika

Christina sa...

Det var inget dåligt fynd, de där böckerna!
Ha det bra!
Christina

fröken knopp sa...

Åhh Hanna likadana som jag fynddade för ett tag sedan..underbara!!! Jag blev minst lika lycklig som du..tihi...

Ska bli spännande o se restan av dina köp!! :)

Varma Kramar Elin

Godastunder-tokigaidéer sa...

Rolit att få fynda. Jag har starka funderingar på att åka in till Lund på lördag morgon och gå på loppis, mitt problem är att jag är st attans morgon trött att när klockan ringer på helgen stänger jag bara av och tänker inget måste, somna om.....

Ha det gott
KramAnna

Galleri MochB sa...

Oj vilka härliga böcker! Dom bilderna kommer du att njuta mycket av. Och det låter som en riktig toppendag vad det gäller fynd :O)
Kram Mia

Britt sa...

Härligt med lite fynd! Tänk att man kan bli så lycklig av gamla saker...;-)

Kramar och kärlek
Britt

Älskade pion sa...

Men så mycket bra fynd du verkar att ha gjort.Visst känns det skönt.;)ha en riktigt skön dag vännen. Kram Ulrika

Cornelia sa...

Har du redan hunnit va på loppis?! Jag vill oxå! Jag börjar få loppis-abstinens! ;-)

Liten Bod sa...

Vilken fantastisk trädgård! Ni måste jobba hårt med den... Blomstertryck älskar jag också! Kram, Tina

alegni sa...

onekligen låter det lite som en inventering på soptippen, but knowing you vet jag att allt kommer att passa som hand i hanske hos er :)
kram
ingela

Home and Lifestyle sa...

You have found great stuff at the flea-market! Enjoy it!

Lovely greetings, Ingrid

Unknown sa...

Hej Hanna!
Grattis till Norden flora fyndet!
Vilken trädgård du har, så fint och ordning och reda. Fint det var med gungstolen på altanen.
Har börjat blir lite sugen att göra ett litet inlägg...kommer kanske snart.
Kram Anna

Spirande grönt - sa...

Vilken härlig bokbunt!

Ha en fin kväll

Rebecca