söndag 14 december 2008

tredje advent


Och kameran på laddning.... precis, när jag tänkte jag skulle knäppa lite snö-bilder igen :(
Det har kommit så mycket snö att alla träd o buskar bara hänger ner!
Måste ut och rädda dom, skaka av snön... Har en uppstammad svartvinbärsbuske vid lekstugan, den har böjt sig ner totalt...kronan e mot backen :S
Och under pilen, som jag visat kort på... ser det så himla mysigt ut, som en koja :)
Förbannade kamerabatteri som tar slut hela tiden!

Bilderna har jag tagit bort, då jag e lite osäker på vad jag får visa för bilder...? Någon som kan det där?


Nu blir det till ta med lite adventsfika...klä på oss...förhoppningsvis hinna ut före mörkrets infall
.... ut o leka i snön



Tack för besöket!
Hoppas du har en fin Advent!
Kram Hanna

2 kommentarer:

Anneli sa...

Vilka fina bilder - även fast det inte var dina - du får visa snöbilder senare efter laddning, en annan har ju inte så mycket av det här nere...
Kram/Annelie

Compact Garden sa...

Tack för dina rara kommentarer på min blogg. I göteborg finns det inte en snöflinga så lång ögat når så det ska bli härligt att få se dina när kameran är laddad.Ha en skön advent/Anne